מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
טל
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.67
מחיר 9.57
איכות 9.69
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רוני גלבר, ירושלים.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש וקולטים.
חוות דעת:
היה עשר, מצוין! הייתי מרוצה מהשירות המצוין, מהיחס- הוא בחור מאוד סימפטי. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה כמו שצריך, נתן אחריות והסברים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל הרץ, ירושלים.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור דוד שמש.
חוות דעת:
היה מעולה. דיברנו איתו בערב והוא שלח מישהו שהיה פנוי מיד. התיקון היה מהיר וטוב. לאחר מכן עוד היינו בקשר איתו כדי לראות שהבעיה באמת נפתרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר ג. ירושלים.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
פינוי דוד חשמלי דולף, 120 ליטר, שמחובר להסקה, והתקנת דוד חשמלי, 80 ליטר, כרומגן, לא מחובר להסקה. בנוסף, החלפת ברז שמאפשר ניתוק הבוילר ממערכת המים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ג'ולי שמיע, מודיעין.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד 150 ליטר של כרומגן, כולל העברתו והעברת הצנרת ממרפסת שירות החוצה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין! הבחור הגיע עם עובד נוסף, עבדו מעל 5 שעות, בצורה רצינית ויסודית. מאוד מרוצה הן מהעבודה והן מהמחיר. ממליצה בחום!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן לבנת, מבשרת ציון.
אשרור: 27/06/2019
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
החלפת קולטי שמש של כרומגן על גג.
חוות דעת:
אני ציפיתי שהוא יגיע והגיעו רק העובדים שלו, הם עשו את העבודה בצורה טובה והייתי מרוצה.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
7
9
כללי
גירסאות
אביעד לוי, ירושלים.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור יציאת מים מדוד שמש.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
טל היה אדיב, לבבי, התקשר כדי לבדוק מה ניתן לעשות כדי שיוכל להגיע במועד. התכתבנו, הוא שלח את אחד מעובדיו כיוון שמדובר היה בתיקון פעוט של כבל הדוד. העניין תוקן בזריזות, ביעילות ובהוגנות. כל הכבוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור ויינטרוב, ירושלים.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל בבית 120 ליטר של חברת נימרוד.
חוות דעת:
הגיעו בזמן, עשו את העבודה, לא הייתי נוכח בזמן העבודה אבל הבנתי שהכל היה בסדר. בשיחה הוא היה נחמד ונתן מחיר בסדר. בסך הכל אני מבסוט.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל רוטקף, ירושלים.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מערכת דוד שמש של כרומגן.
חוות דעת:
היה בסדר, הוא עשה עבודה מקצועית ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מעיין ל. ירושלים.
משוב: 14/06/2019
חוות דעת:
היה מעולה! אין לי מילים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן ורבקה מ. ירושלים.
אשרור: 05/06/2019
משוב: 06/03/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמלי המחובר למערכת ההסקה המרכזית בבנין.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שירות מצוין! העבודה בוצעה בזמן שנקבע ולשביעות רצוננו המלאה, הטכנאים היו יעילים ונדיבים והמחיר היה מאוד תחרותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 188 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק