מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
טל
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.76
מחיר 9.65
איכות 9.78
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אור משה, ירושלים.
משוב: 11/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת דוד שמש ותיקון ניאגרה בשירותים.
חוות דעת:
העובד שלו הגיע והיה אחלה. נתן שירות טוב.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
טל הרץ, ירושלים.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור דוד שמש.
חוות דעת:
היה מעולה. דיברנו איתו בערב והוא שלח מישהו שהיה פנוי מיד. התיקון היה מהיר וטוב. לאחר מכן עוד היינו בקשר איתו כדי לראות שהבעיה באמת נפתרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביעד לוי, ירושלים.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור יציאת מים מדוד שמש.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
טל היה אדיב, לבבי, התקשר כדי לבדוק מה ניתן לעשות כדי שיוכל להגיע במועד. התכתבנו, הוא שלח את אחד מעובדיו כיוון שמדובר היה בתיקון פעוט של כבל הדוד. העניין תוקן בזריזות, ביעילות ובהוגנות. כל הכבוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר מכלוף, ירושלים.
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
תיקון בדוד שמש.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! התיקון היה ממש בסדר ואנחנו לגמרי מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב שור, ירושלים.
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
השירות שלו היה מצוין! הם באו שתי אנשים ותיקנו את זה טוב, הם היו מקצועיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
שרה צורי, ירושלים.
אשרור: 06/02/2019
משוב: 05/11/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש.
חוות דעת:
הגיע עובד שלו לצורך מתן הצעת מחיר ועל הדרך הוא ראה שיש נזילה בדוד קיים. הוא תיקן אותה תוך שתי דקות והיה אחלה! הייתי מרוצה מאוד ומגיע לו עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורה אמויאל, ירושלים.
משוב: 04/02/2019
תיאור השירות:
תיקן נזילה בדוד שמש שכלל החלפת תרמוסטט, הספקה והתקנת טיימר.
חוות דעת:
הוא חזר אלי באותו יום, הסברתי לו את התקלה והוא דאג שמישהו יבוא לתקן. אני רק רוצה שהוא יסביר לי איך לתפעל את הטיימר, אך חוץ מזה הכל היה מצוין. הוא עבד במקצועיות ונתן שירות על הכיפאק. בנוסף, הוא עשה לי הנחה גדולה על הטיימר. אני מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
לנה ד., ירושלים.
משוב: 28/12/2018
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש של חברת כרומגן.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
טל הגיע בהתראה קצרה מאד, זיהה את הבעיה, הזניק את הצוות שלו ותיקן את התקלה מיידית. דאג ליצור קשר עם כרומגן בכדי לקבל אחריות על המוצר והתיקון. מקצועי ומסביר פנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביתר א. ירושלים.
אשרור: 23/12/2018
משוב: 24/10/2018
תיאור השירות:
תיקון צינור בדוד שמש.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה מצויין. שלחתי לו הודעה והוא ענה לי מהר ושלח טכנאי מטעמו. הטכנאי עשה עבודה מהירה ומקצועית והיה מאוד נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מעיין דקל, ירושלים.
משוב: 16/07/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש שכלל החלפת גומייה ותיקון סתימה.
חוות דעת:
הוא היה ממש על הכיפאק. הוא הגיע ממש בזמן לפי מה שהבטיח ועשה את העבודה נורא מהר. בנוסף, היה לו חשוב להראות לי מה הוא עשה ולמה הוא עשה את זה. הוא היה ממש בסדר והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 226 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק