מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עדי
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.90
מחיר 9.40
איכות 9.77
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דרור זיו, גבעתיים.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה וענייני! קבענו מחיר הוגן והוא עמד בו, השירות היה טוב ויעיל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דוד מ. רמת גן.
משוב: 11/10/2019
תיאור השירות:
החלפת רגש וגוף חימום במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
היה 100 אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאה ארט, רמת גן.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר.
חוות דעת:
בא בגלל מקרר שמייצר הרבה קרח בפריזר, מיד אמר שהמקרה תקין וזה רק עניין של הפשרה ארוכה. לאחר הפשרה ארוכה עדיין הפריזר מייצר הרבה קרח. מצד אחד הוא לקח כסף על הביקור ולא תיקן שום דבר, אולי אם הוא היה רמאי הוא היה מחליף משהו ולא אומר שהכל תקין. אני חושבת שאם הוא היה רואה שמשהו מקולקל הוא היה אומר. בשורה התחתונה זה לא פתר את הבעיה.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן אייל, גבעתיים.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום במקרר.
חוות דעת:
עדי היה בסדר גמור. מבחינת איכות השירות הוא היה בסדר גמור ונחמד. לאחר שיצרתי איתו קשר בבוקר הוא הגיע ואיתר את התקלה ולאחר מכן חזר פעם נוספת בצהריים ופתר אותה בזריזות. גם המחיר היה סביר כמיטב הבנתי. אני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שריאל בן ארי, רמת גן.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת מקרר והפשרת קרח.
חוות דעת:
אמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמי פ. גבעתיים.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר נוזל וייעוץ לתיקון.
חוות דעת:
הוזמן לבדיקה של מקרר שנוזל בפנים. בא, בדק, ואמר שכל מה שצריך לעשות זה להפשיר את המקרר ל24 שעות ולהפעיל בשנית והתקלה תסתדר. לא הסכים לקחת כסף בשום אופן. כל הכבוד, אני את הטכנאי שלי מצאתי. זמין, מקצועי, ישר ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילת פ. רמת גן.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיה במקרר.
חוות דעת:
היה אחלה! עדכן לפני הגעתו ועדכן אותי לגביי התיקון אצל הוריי כשסיים. מחיר הוגן ושירות אדיב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
Eyal חסון, גבעתיים.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במקרר.
חוות דעת:
אחלה. עשה עבודה טובה, רק המחיר היה גבוה לטעמי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רות עוז שלם, רמת גן.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
שירות מעולה, איתר מהר את התקלה, עשה עבודה טובה מאוד, עמד בזמנים, המחיר הוגן ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נורית לוי, גבעתיים.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מנוע במקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
עשה את העבודה כמו שצריך, פתר את הבעיה במהירות, הגיע בזמן ולקח מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 791 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק