מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלון
ציון כללי:
9.44
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.65
זמנים 9.47
מחיר 9.13
איכות 9.42
דירוג כללי 9.44
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מיכל קצב, בת ים.
אשרור: 02/09/2015
משוב: 19/03/2015
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב פולקסווגן טוראן שנת 2008.
חוות דעת:
קיבלנו שירות מעולה! היחס היה מצויין, אלון קיבל את הרכב וטיפל בו במקצועיות ובמהירות. אחרי החלפת המצבר היה צורך באיפס של ההגה, הוא עשה זאת ללא תשלום נוסף. הפכנו אותו למוסך הקבוע שלנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ר. ב. פתח תקווה.
אשרור: 20/10/2015
משוב: 19/07/2015
תיאור השירות:
החלפת מדחס והחלפת חלקים קטנים ברכב פולקסווגן שנת 99.
חוות דעת:
היה ממש מעולה. הוא היה מאוד מקצועי, מאוד נחמד ומאוד אמין. איש ישר וטוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה ברון, תל אביב.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
טיפול ברכב מסוג יונדאי I30 שנת 2010 כולל החלפת רדיאטור, החלפת תרמוסטט, החלפת מסנן שמן ומסנן אויר.
חוות דעת:
השירות שלו היה בסדר בסופו של דבר, הוא טיפל בבעיה והאוטו עכשיו בסדר. יש לי רק הערה קטנה, אחרי שחזרתי מהמוסך הבעיה המשיכה במשך יום יומיים. חזרתי אליו ומסתבר שהיה צריך להחליף צינור נוסף, הוא עשה עוד עבודה ולקח על זה עוד תשלום. התבאסתי מזה, הייתי מצפה שאם אני חוזרת למוסך לאחר יומיים שלושה כאשר חלק מהבעיה לא טופל, הייתי מצפה שייקח אחריות ולא ייקח על זה עוד תשלום.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אילן שמיר, תל אביב.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב סובארו אימפרזה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הלך המצבר והוא סידר את מהר את העניין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רעות יהודה, תל אביב.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
החלפת ברקסים ברכב BMW סדרה 1, שנת 2016.
חוות דעת:
היה שירות טוב, עשה עבודה מהירה ואני מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תום חן, תל אביב.
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
החלפת שסתומים וחלקים בברקסים ברכב.
חוות דעת:
אחלה שירות! בעל מקצוע מעולה, נותן עבודה ועושה מה שצריך לעשות, לגבי המחיר זה נראה לי מה שמצוי בשוק זאת אומרת לא גבוה מידי ולא נמוך מידי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גון פלד, תל אביב.
משוב: 15/05/2019
תיאור השירות:
הוצאת דלק ותדלוק מלא ברכב מסוג שברולט ברכב מסוג שברולט סוניק שנת 2011.
חוות דעת:
המנוע נכבה בנסיעה לקחו את הרכב בגרר למוסך, הוא בחן את הדברים, ואיתר את הבעיה מהר, הבעיה הייתה שתדלקו את הרכב בדלק הלא נכון, הוא מאוד נחמד, אמין, סבלני, המחיר סביר ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון כהן, תל אביב.
משוב: 10/05/2019
תיאור השירות:
ניקוי צינורות ברכב מסוג שברולט ספארק שנת 2011.
חוות דעת:
ממש מבסוט! היה מאוד נחמד ואדיב, הסביר הכל ולקח את האוטו לסיבוב לראות שהכל עובד. מבחינת המחיר פחות היינו מרוצים.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מיכאל ח. תל אביב.
משוב: 01/05/2019
תיאור השירות:
תיקון רכב שנתקע על ניוטרל, כלל החזרת כבל למקום וקיבועו.
חוות דעת:
הרכב היה תקוע על ניוטרל. אלון מהר מאד איתר את הבעיה: כבל משוחרר בידית ההילוכים בגלל פלסטיק שנשבר (בוקסה). אפשר היה פשוט להחזיר את הכבל למקום ולקוות שלא יצא שוב אבל הוא התעקש לקדוח חור ולשים פין פציל, אחרי שלא נמצא בוקסה חלופי מתאים. אין ספק שהפתרון שהוא נתן יחזיק הרבה יותר זמן ממה שהייתי עושה בעצמי (הייתי פשוט מחזיר את הכבל, שהחזיק שם דווקא לא רע אחרי שסובבתי את הבוקסה). העבודה והשירות היו מצוינים. זה הביקור הראשון שלי אי פעם במוסך אז אני לא בטוח לגבי המחיר. הוא לקח סכום מסוים בתור "מחיר הכרות". הבחור שגרר את הרכב שלי אליו אמר לי שזה צריך לעלות פחות כי זה להחליף חתיכת פלסטיק, אז ציפיתי שאצא בקנס יותר נמוך. אבל יכול להיות שהציפייה שלי לא הייתה ריאלית. בכל מקרה אלון מקסים והחוויה שלי שם הייתה ממש טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם שילר, תל אביב.
משוב: 10/04/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט וטיפול 100 אלף לרכב קיה ריו שנת 2012.
חוות דעת:
היה פנטסטי. אני מאוד מרוצה ממנו. הוא נתן שירות אדיב והספיק לטפל בכל מה שצריך וסיים יחסית מהר. לדעתי המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 106 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק