מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלברט
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.82
מחיר 9.59
איכות 9.64
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עופר גן, שוהם.
משוב: 19/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת ווירלפול.
חוות דעת:
הוא היה מצוין!
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
ראובן ליבנה, שוהם.
אשרור: 24/04/2018
משוב: 24/01/2018
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! נתן הסבר בטלפון לפני שהגיע על עלויות. הגיע באותו יום, זיהה את הבעיה ותיקן במהירות. היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר גנור, מודיעין.
אשרור: 10/10/2019
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש.
חוות דעת:
היה 100 אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי אזולאי, ראשון לציון.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא הגיע באותו היום שצלצלנו וסידר את הכל. אחרי שהלך ראינו שהגוף חימום לא עובד אז הזמנו אותו שוב והוא הגיע ישר וראה שהיה צריך להרים בסך הכל פקק וסידר את זה. לא גבה תשלום על הביקור השני ובאמת שהכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל אראיה, אשדוד.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
החזרת גומיה למקום במייבש כביסה של חברת הייאר.
חוות דעת:
שירות 10! זה היה בשביל דוד שלי והוא היה מרוצה. אני דיברתי איתו לפני בטלפון והוא היה נחמד ואדיב. הוא ענה מהר, הסביר הכל בצורה הכי טובה שיש והכל היה גלוי. לקח רק עלות ביקור למרות שהוא גם פתר לי את התקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה קוגן, רחובות.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מייבש כביסה.
חוות דעת:
אני לא הייתי בזמן העבודה, אבל כן היינו בקשר. הוא הציע פתרונות לגבי התיקון בחרתי שלא לקחת אותם ולקנות מכונה חדשה. היה נחמד והוגן, שירותי ומאוד זמין.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל ציפאני, יהוד.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש כביסה של חברת NORMANDE.
חוות דעת:
הוא היה ממש סבבה! הגיע בזמן שקבענו, עשה עבודה טובה ונתן שירות טוב. אני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לילך עירד, קדרון.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא היה פשוט נהדר ואני מרוצה מהבחירה בו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדם גרבר, ראשון לציון.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
החלפת סטרטר למייבש כביסה.
חוות דעת:
אני מרוצה מאוד! ציון עשר ממש בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירה ג. תל אביב.
משוב: 26/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה שכלל החלפת מנוע והחלפת רצועה.
חוות דעת:
הוא היה נחמד והגיע בזמן אבל לאחר שהחליף את המנוע המייבש שוב לא עבד, קראתי לו והוא אמר שהרצועה נקרעה. שאלתי אותו כמה זה עולה והמחיר היה לי יקר מידי. אמרתי לו שאני מוותרת על התיקון ומעדיפה לקנות מייבש חדש אבל אז הוא הוריד לי במחיר.
איכות
9
מחיר
5
זמנים
9
יחס
8
7
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1571 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק