מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלברט
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.90
מחיר 9.31
איכות 9.75
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שחר ג. שוהם.
משוב: 08/08/2020
תיאור השירות:
תיקון של מייבש כביסה AEG עם תקלת חימום.
חוות דעת:
היה מעולה! כבר בטלפון הסביר לי בדיוק את הבעיות שיכולות להיות ונתן לי המלצה לגבי הביקור, הבעיה הייתה בדיוק כמו שאמר שיכול להיות שהלך הפיוז - משהו שלא ניתן לתקן לבד. לקח כסף רק על הביקור. היה אדיב, אמין ומחיר מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עופר גן, שוהם.
משוב: 19/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת ווירלפול.
חוות דעת:
הוא היה מצוין!
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ראובן ליבנה, שוהם.
אשרור: 24/04/2018
משוב: 24/01/2018
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! נתן הסבר בטלפון לפני שהגיע על עלויות. הגיע באותו יום, זיהה את הבעיה ותיקן במהירות. היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן הבל, רחובות.
משוב: 09/08/2020
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא היה אדיב מאוד, סבלני, הסביר, עמד בזמנים המחיר הוגן לדעתי ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אולגה רגב, חולון.
משוב: 03/08/2020
תיאור השירות:
החלפת גומייה בתוף ייבוש במכונת כביסה של חברת באוקנכט.
חוות דעת:
אלברט מאוד מקצועי ומסביר פנים. הוא עשה את העבודה במהירות: איתר את התקלה והחליף את הגומייה בגוף התוף. הייתי מרוצה גם מהמחיר שהיה הוגן מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניצן קמינסקי, אשדוד.
משוב: 24/07/2020
תיאור השירות:
ביקור ובדיקה של מייבש כביסה.
חוות דעת:
התרשמתי לטובה, היה ממש סבבה! הוא לא הצליח לפתור את הבעיה כי זה מייבש כביסה אמריקאי ולא היה דרך לטפל בו כאן. מרוצה מהשירות, 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון ש., חולון.
משוב: 09/07/2020
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד ומקצועי, התרשמתי ממנו לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יסמין נ. ראשון לציון.
משוב: 29/06/2020
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה שהרצועה בו היתה קרועה.
חוות דעת:
היה מצוין! הטכנאי מקצועי ונעים. כשהסתכלתי במחירון של מדרג, המחיר שלקח היה קצת גבוה ביחס למה שכתוב שם.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל כ. חולון.
אשרור: 25/06/2020
משוב: 26/04/2020
תיאור השירות:
החלפת רצועה וקבל מתח במייבש כביסה AEG.
חוות דעת:
אלברט היה ענייני ומקצועי מאוד. איתר את התקלה במהירות, התיקון חייב עבודה ארוכה יחסית ומורכבת ואלברט לא חסך כל מאמץ, טיפל בתקלה, שיתף והסביר הכל בצורה פשוטה ונעימה. המייבש נמצא בתוך ארון מה שחייב פירוק והרכבת דלתות, אלברט פירק והרכיב את הדלתות בשמחה ובמקצועיות רבה. אולי איש המקצוע הטוב ביותר שביקר בביתי. המחיר היה סופר הוגן, בקיצור מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס ח. חולון.
משוב: 12/06/2020
תיאור השירות:
ייעוץ והדרכה טלפוניים להחלפת צינור קרוע במייבש כביסה מחברת קריסטל.
חוות דעת:
אלברט חזר אלי מהר, הוא ביקש שאשלח לו סרטון, הסביר לי טלפונית והדריך אותי כיצד לבצע את ההחלפה. נתן לי פיתרון קל ויצירתי במקום להוציא הרבה כסף על תיקון של טכנאי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1880 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק