מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שתפו
אלברט
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.91
מחיר 9.35
איכות 9.77
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורלי זאנה, אשדוד.
משוב: 22/07/2020
תיאור השירות:
תיקון מנוע של מקרר מחברת אמקור.
חוות דעת:
השירות של אלברט היה בסדר, הוא היה אמין ועשה את העבודה מהר. המחיר היה סביר והיחס שלו בסדר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
אורטל וינו, אשדוד.
משוב: 18/05/2020
תיאור השירות:
תיקון דלת במקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
לקח מחיר הוגן ועשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פנחס נעים, אשדוד.
משוב: 04/05/2020
תיאור השירות:
בדיקת מקרר חברת שארפ שהקפיא והחלפת מעצור לדלת המקרר.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן והיה שרותי, לא ברור אם הוא פתר את הבעיה כיון שאמר לנו להפשיר את המקרר ל48 שעות ובמקביל עשינו עוד כמה פעולות והבעיה נפתרה.
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
מריוס בוטינגר, אשדוד.
משוב: 18/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת בקו.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, הגיע בזמן, עשה עבודה ממש נקייה, טובה ומהירה וגבה מחיר סביר עבור העבודה שביצע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיוה פקטור, אשדוד.
אשרור: 12/03/2020
משוב: 10/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר.
חוות דעת:
אלברט היה מצוין, אדיב, עשה את העבודה במהירות, הגיע בזמן שהזמנו אותו ופתר את התקלה מכל הלב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאנה ארז, אשדוד.
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
תיקון הקפאה והחלפת מאוורר במקרר של חברת L.G.
חוות דעת:
הוא ממש מקסים! היה טוב בהכל, גם השירות, גם נראה ממש מקצועי. הגיע אלי פעמיים כי המקרר לא עבד, לא באשמתו. זמנים אצלו זה זמנים ואין לי מילים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אינגה רבינוביץ, אשדוד.
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמנים שקבענו איתו, נתן לנו שירות טוב, סיים הכול ואמר להיות איתו בקשר במידה והתקלה לא מסתדרת, השירות שלו היה מעולה והייתי מרוצה, באמת היה אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן עובדיה, אשדוד.
אשרור: 24/02/2020
משוב: 26/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של סמסונג.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גארי סלוצקר, אשדוד.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
החלפת דמפר ותיקון מעצור בדלת מקרר של חברת שארפ.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, יחס ושירות היו מצוינים, הגיע בזמן, מקצועי ופתר את הבעיה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי לוי, אשדוד.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר שהפסיק לקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד, אדיב, נענה לקריאה שלי מאוד מהר, הגיע בזמן ואף הקדים שזה היה עבורי מצוין, תיקן את הבעיה ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1894 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק