מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלברט
ציון כללי:
9.57
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.82
מחיר 9.58
איכות 9.54
דירוג כללי 9.57
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רפי שביט, אשדוד.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הרגשתי שיש מקום לשיפור מבחינת העבודה מעבר לזה היה בסדר וגם המחיר היה סביר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
סגור
מלכה מונט, אשדוד.
משוב: 13/01/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במקרר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! אלברט היה בסדר גמור ועשה את עבודתו נאמנה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
בן רחמים, אשדוד.
משוב: 18/12/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי מקרר שלא קירר.
חוות דעת:
הוא מעולה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ראובן קרחלי, אשדוד.
משוב: 25/06/2018
תיאור השירות:
תיקון של מקרר מחברת BEKO, כלל החלפה של מאוורר.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה ממנו, הוא היה מקסים. עשה עבודה טובה ומקצועית, אני ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל עסלה, אשדוד.
משוב: 24/05/2018
תיאור השירות:
נסיון לתיקון של מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור והוגן אבל בגלל המקרר שלנו הבעיה לא נפתרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עדנה אמסלם , אשדוד.
אשרור: 06/10/2016
משוב: 31/07/2016
תיאור השירות:
פינוי קרח ממקרר של חברת הייסנס בעל מאורר תקוע.
חוות דעת:
הוא היה ממש נהדר, קיבלתי שירות מעולה ואיכותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי מיכאלי, אשדוד.
משוב: 22/09/2016
תיאור השירות:
תיקון צפצוף בלתי פוסק במקרר LG שלוש דלתות.
חוות דעת:
התקשרתי להזמין אותו והוא הסביר לי בטלפון לנתק את המקרר ל24 שעות וזה אמור להסתדר תוך יומיים ובמידה וזה לא יסתדר הוא יגיע. זה אכן סידר את התקלה. הוא היה מאוד נחמד ושמחתי על היחס שלו. מאוד אהבתי את הגישה שלו. ראוי לשבח!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמי פרידמן, רמת גן.
אשרור: 15/09/2019
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
אכזבה גדולה! פניתי לאלברט עם בקשה לתיקון נזילה בתוך המקרר מסוג סמסונג, הוא הגיע, עשה מספר פעולות במקרר בתקווה שהנזילה תבוטל וגבה מחיר גבוה בעיניי. למחרת התברר לי כי הנזילה ממשיכה והודעתי לו על כך. סיפר לי שהבעיה ידועה עם מקררי סמסונג והברירה היא, או לפרק חלק בתוך המקרר ולתת לו להפשיר כשבועיים (טענה לא הגיונית בעליל, ביוטיוב מצוין שההפשרה נעשית בעזרת מים חמים, פעולה שנמשכת מספר דקות!!!) ואז ניתן יהיה להשתמש בו שוב, כלומר המקרר יושבת לשבועיים, או לקנות חלק חדש ולהשמיש מיידית את המקרר ואז החלק הישן יוכל לשמש לי בעתיד כחלק חילוף. עלות ההחלפה מאוד גבוהה. הוא הגיע להחלפה עם החלק הלא נכון, נסע להחליפו וחזר והחליף את החלק, ולמחרת נוכחתי שהנזילה ממשיכה. התקשרתי אליו שוב והוא ייעץ לי להמתין כשבועיים "יתכן שהנזילה תופסק במשך הזמן (עוד טענה מגוכחת בעיניי), ביקשתי שיבוא מיידית ויחליף חזרה לחלק המקורי והשיב שהוא "לחוץ" ומקווה להגיע בעוד שבוע. עניתי שאם לא יגיע השבוע שלא יגיע בכלל ואפנה ליבואן בבקשת שרות. לבסוף אמר "תחליף את החלקים ואני אבוא ואקח את זה ממך ואחזיר לך את הצ'ק". השבתי לו שיחליף בעצמו. בברור עם איש מקצוע אחר, הסתבר שהמחיר שגבה, גבוה והוסיף כי החלפת החלק הזה לא תביא לפתרון. בנוסף, כשהסתכלתי על הקבלה של התשלום, (שלא קראתי בה בעת ביצוע התשלום), נכתב שם "ללא אחריות על נזילות". האם יתכן שבמצטבר שילמתי סכום כל כך גבוה ללא אחריות כלל על ה"תיקון"?
איכות
3
מחיר
7
תגובת העסק:
ללקוח הייתה תקלה מאוד נפוצה במקררי סמסונג והיא נזילת מים. במקרה כזה, יש צורך בהחלפת תעלת אויר שכוללת מאוורר וחיישן כיחידה אחת שלמה. הוסבר ללקוח כי בדרך כלל זה מה שפותר את התקלה ולכן צריך להחליף. הסברתי ללקוח מראש כי אין אחריות על החלק וכך גם נכתב על הקבלה שקיבל הלקוח. על אף כל זאת, הסכמתי לקחת את החלק בחזרה והחזרתי ללקוח את כספו.הלקוח הופנה לחברת סמסונג להמשך טיפול בתקלה.
3
כללי
גירסאות
דלית בר-קמה, תל אביב.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת GE שכלל מילוי גז.
חוות דעת:
אלברט היה בסדר גמור, נחמד ומקצועי. אומנם מה שהוא עשה לא תיקן את המקרר, אבל הוא היה בסדר :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר דואני, תל אביב.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני במקרר של חברת בלומברג.
חוות דעת:
הוא אחלה של בחור, ממש 10 בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1553 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק