מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלברט
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.88
מחיר 9.68
איכות 9.85
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ריקי אזרזר, בת ים.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
תיקון פיוז במייבש כביסה של חברת בקו.
חוות דעת:
היה מדהים, מושלם! בן אדם נוח שזורם ומדבר, מסביר הכל, יש לי בית עם לא מעט כלבים, הוא קיבל את זה באהבה וזה לא מובן מאליו, מקצועי ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אפרים צאושו, בת ים.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת AEG.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! אני מרוצה מהמהירות, מהשירות, מהאדיבות, מהמקצועיות והוא בא בזמן. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניב הורנשטיין, חולון.
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב ובאמת אחלה, תיאם איתי וגם ווידא הכל לפני, היה מקצועי ואני מרוצה.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
לילך לוי, חולון.
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת ברז מים במדיח כלים של חברת דלונגי ותיקון חשמלי במייבש כביסה.
חוות דעת:
אלברט היה מקסים, נחמד, הראה לי בדיוק מה הוא מתקן ומה הבעיה, הסביר לי שהוא יודע לעשות עוד דברים ואם אני אצטרך להגיד לו, שירותי, נוח, בעל שקיפות טובה ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירה טבק, חולון.
משוב: 21/01/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא היה ממש מקסים ומקצועי. זאת פעם שנייה כבר שהזמנתי אותו ואני ממש מרוצה. איש סבלני ועשה עבודה נהדרת!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירה טבק, חולון.
אשרור: 04/01/2019
משוב: 28/01/2018
תיאור השירות:
תיקון תרמוסטט במייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי, נחמד, ממש עשר, הוגן ואמין. הוא לא נותן הרגשה של שאיבת כספים, הוא מסביר מה התקלה ומה צריך להחליף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרים אפלמן, בת ים.
אשרור: 19/08/2018
משוב: 13/06/2018
תיאור השירות:
חיבור מכונת כביסה של חברת זנוסי בעקבות תקלה בצינור שהתנתק והחלפת גומייה במייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא היה שתים עשרה, לא עשר! אהבתי את האמינות והיושרה, איך שהבן אדם מגיע אליך אתה מבסוט. הוא הגיע בזמן והכל היה באמת טוב. הוא היה פה יותר משעה ולא הסכים לקחת יותר מביקור, הוא עבד ותיקן ונתן גם הסברים על המכונה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון קידר, בת ים.
משוב: 03/06/2018
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה שכלל החלפת רצועה.
חוות דעת:
מגיע 10! הוא לקח עבור העבודה סכום מתאים, היה מקצועי, מהיר, דייקן ונעים הליכות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פנינה טואשי, חולון.
משוב: 21/05/2018
תיאור השירות:
תיקון מייבש של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
איש מקסים! עשה עבודה נפלאה, העלה על הבעיה מהר וייעץ לי שלא כדאי להחליף את החלק כי זה יעלה הרבה יותר יקר. תיקן את החלק ועד עכשיו המכונה עובדת. מקצועי, הגיע בזמן ומומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל גולדרביטר, חולון.
משוב: 08/03/2018
תיאור השירות:
תיקון רצועה במייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, המחיר היה הוגן לדעתי והוא עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1708 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק