מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלברט
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.84
מחיר 9.57
איכות 9.80
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלמוג פרידמן, חולון.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה במכונת כביסה.
חוות דעת:
היה נחמד, עשה עבודה טובה ולקח מחיר הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
מרקו פילס, חולון.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
שיפוץ מנוע מכונת כביסה של חברת קונסטרוקטה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, נחמד, אדיב ואין מילה רעה להגיד עליו חוץ מזה שהמחיר ההי מעט יקר לדעתי. עשה את העבודה טוב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל אשכנזי, בת ים.
אשרור: 01/12/2019
משוב: 01/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא בדק את המכונה, מסתבר שבגלל שהיא ישנה אין לה חלקי חילוף מתאימים. הוא ניסה עד כמה שיכל לתקן אותה ולא הרים ידיים. היה נחמד וגבה את המחיר הרגיל בשוק.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל טוריאל, בת ים.
אשרור: 28/11/2019
משוב: 22/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת אלקטרה שכלל החלפת צינור דוד סבוניה.
חוות דעת:
הוא מצוין, ממש מקצועי, אמין, אדיב, נתן הרגשה שאפשר לסמוך עליו, הוא אמין ולא מנסה לעבוד עלי או מכור לי כל דבר, אמין, ישיר, אדיב, יצר קשר לפני שהגיע , המחיר הוגן והוא ממש מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלינה משעל, בת ים.
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
ביקור בנוגע למכונת כביסה.
חוות דעת:
בסוף הוא לא תיקן את הבעיה כי ראה שמקור הבעיה לא מאיפה שחשבנו. הוא היה ממש בסדר גמור, המענה היה מהר ואנחנו מרוצים ממנו.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי אוסובסקי, חולון.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור דוד במכונת כביסה מחברת SAMSUNG.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא היה מקצועי, עמד בזמנים ונתן מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יואב מלאכי, חולון.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מנוע חשמלי במכונת כביסה חברת AEG.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן שקבענו, עשה עבודה שנראית מקצועית והוא נראה אדם אמין, נחמד ומקצועי ועבד נקי והשאיר נקי. המחיר לדעתי היה קצת גבוה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חלי לוי, חולון.
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במכונת כביסה Whirlpool.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, ממש בסדר. הוא הגיע בזמן, עבד כמו שצריך ועשה את העבודה. מה שהיה יותר יקר הוא אמר שאפשר בינתיים לא לעשות, הוא לא חיפש רק לעשות תיקון והוא היה אדיב. אמרתי לו שאני אמליץ עליו גם לאחרים, הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל יצחקי, חולון.
משוב: 28/01/2019
תיאור השירות:
מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה נהדר! הגיע בזמן, נתן שרות אדיב, יעיל ומסביר פנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרים אפלמן, בת ים.
אשרור: 19/08/2018
משוב: 13/06/2018
תיאור השירות:
חיבור מכונת כביסה של חברת זנוסי בעקבות תקלה בצינור שהתנתק והחלפת גומייה במייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא היה שתים עשרה, לא עשר! אהבתי את האמינות והיושרה, איך שהבן אדם מגיע אליך אתה מבסוט. הוא הגיע בזמן והכל היה באמת טוב. הוא היה פה יותר משעה ולא הסכים לקחת יותר מביקור, הוא עבד ותיקן ונתן גם הסברים על המכונה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1677 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק