מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלברט
ציון כללי:
9.58
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.83
מחיר 9.57
איכות 9.55
דירוג כללי 9.58
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
צביקה דרור, מודיעין.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
עפר שביט, מודיעין.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני ללא עלות לגבי מקרר של חברת שארפ שהקפיא במקום לקרר.
חוות דעת:
הוא אדיב, נחמד ופתר לי את הבעיה בטלפון. אמר להפשיר אותו ל24 שעות ולא רצה לבוא לפני שאני מנסה את זה כדי שלא סתם אשלם כסף. זה יותר מהגון.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוראל בן עבו, מודיעין.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר.
חוות דעת:
לפני אלברט הזמנתי טכנאי שלא הייתי מרוצה, הוא ניסה לעשות את המירב של הנזק שהטכנאי הקודם עשה ובסוף לא הצליח. הוא היה נחמד, ניסה לעזור כמה שהוא יכול ובסוף הבנו שהמקרר מת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי אפלבאום, מודיעין.
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נוגן צברי, לפיד.
משוב: 25/11/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר משקאות תעשייתי.
חוות דעת:
היה יוצא מהכלל! ממש מאה אחוז. הוא הסביר והראה הכל, עשה עבודה נקיה ומסודרת. ממש היה משכמו ומעלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר אהרוני, מודיעין.
אשרור: 02/11/2018
משוב: 29/07/2018
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הייתי מרוצה מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל טרופר, מודיעין.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 18/07/2018
תיאור השירות:
תיקון של מקרר 4 דלתות שארפ כולל החלפה של כרטיס אלקטרוני.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! שירות מקצועי, איש אדיב ונעים הליכות, מקצועי, מסביר בפירוט ועומד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית חזן, מודיעין.
משוב: 12/08/2018
תיאור השירות:
בדיקת בעיית רעש במקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. הגיע בזמן, היה אדיב. עשה בדיקה אבל התרשמתי שלא בדיוק הצליח לתקן את הבעיה. מדובר במקרר ישן, כנראה הוא הצליח לסדר את הבעיה לתקופה די מוגבלת. זה או להחליף מנוע או להחליף מקרר, כרגע החלטנו לחכות עם זה.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
עופר סוסובר, מודיעין.
משוב: 10/05/2018
תיאור השירות:
תיקון תרמוסטט במקרר מחברת אמקור ותיקון מדיח כלים מחברת beko.
חוות דעת:
מצוין. הוא מאוד מקצועי, עשה לנו עבודה טובה ויפה ונתן שירות טוב והוגן. הוא מאוד השקיע בעבודה, הגיע כמה פעמים להביא חלקים נוספים, הכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב מישר, מודיעין.
משוב: 29/04/2018
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי רעש במקרר סמסומנג
חוות דעת:
התקשרתי אליו והוא פשוט נתן לי טיפ בטלפון שפתר את התקלה. היה לי רעש במקרר, הוא הציע להפשיר אותו ונכון לכרגע הכל עובד כמו שצריך.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1554 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק