מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניר
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.97
מחיר 9.79
איכות 9.86
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
חיה בלייר, בני ברק.
משוב: 28/07/2019
חוות דעת:
היה ממש אחלה מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יוגב יוסף, גבעתיים.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
התקנת משאבת לחץ בבית.
חוות דעת:
מעולה, נחמד, מקצועי מאוד ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיון שוסטרמן, רמת גן.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
איתור בעיה של רטיבות בקיר בעזרת מצלמה תרמית ותיקון אגנית מתחת למקלחון.
חוות דעת:
הוא עשר, אחלה, מעולה, ההסבר והשירות שלו. הוא היה זמין, הסביר את כל האפשרויות שצריך, היה בסדר מבחינת המחיר וגם הוא נתן את כל האפשרויות. הוא היה מאוד מקצועי, פתר את הבעיה ועשה עבודה זריזה ונקייה בלי יותר מדי תירתור. הוא היה טוב מבחינת הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מלי ח. רמת גן.
משוב: 22/04/2019
תיאור השירות:
החלפת מצוף בניאגרה גלויה.
חוות דעת:
ניר היה ממש מצוין. השירות שלו טוב, הוא הגיע מהר והמחיר הוגן. באמת מגיע לו 10 בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יודית מילר, רמת גן.
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצנרת שכלל שבירת בלטות, החלפת צנרת ע"י מעקף והחלפת בלטות חדשות מהסוג הישן.
חוות דעת:
אנחנו מאוד מרוצים ממנו. העבודה שביצע הייתה מהרה ומעולה. הוא נחמד ונותן יחס אישי. הייתה לנו הסתייגות בנוגע למחיר, מכיוון שהרצפה שלנו היא מסוג ישן ורק חלק מהבלטות הוחלפו המחיר היה יקר קצת.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
נירית חקלאי, רמת גן.
משוב: 11/12/2018
תיאור השירות:
הוזמן לפתוח סתימה בצינור הבניין
חוות דעת:
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שוש סער, רמת גן.
משוב: 29/11/2018
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר ס. גבעתיים.
אשרור: 28/10/2018
משוב: 06/06/2018
תיאור השירות:
החלפת מצוף בניאגרה וגומיה והתקנת קו ביוב במטבח בעקבות סתימה בכיור.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן כפי שנקבע, היה מצוין ומקצועי מאוד, ואין ספק שאזמין אותו שוב. בנאדם נחמד מאוד ואמין. כמו כן, אמר שיתקין לנו ברז חדש ללא עלות בפעם הבאה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גליה ט. גבעתיים.
משוב: 16/10/2018
תיאור השירות:
תיקון ברז, תיקון צנרת מתחת לכיור והחלפת גומייה במתקן הדחת אסלה.
חוות דעת:
הגיע בזמן, עבד בזריזות תוך כדי שהוא מסביר את הבעיה ומציע את האפשרויות לתיקון. היה מקצוען ופתר את הבעיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'ו פרנקל, רמת גן.
משוב: 12/10/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במכונת כביסה והחלפת ברז.
חוות דעת:
מצוין, שירותי, מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 195 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק