מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניר
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.97
מחיר 9.79
איכות 9.86
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
סטס טנא, פתח תקווה.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז במקלחת.
חוות דעת:
היה שירות מצוין, ניר הוא הטכנאי הכי נחמד שפגשתי בחיים שלי! בנוסף המחיר היה מאוד הוגן וסביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נתי אהרוני, פתח תקווה.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור באמצעות מכונה חשמלית לפתיחת סתימות.
חוות דעת:
שירות מצוין. הוא הגיע צ'יק צ'ק, תוך כמה דקות פתר את הבעיה והיה בסדר גמור.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד סומך, גבעת שמואל.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה בדירה.
חוות דעת:
ניר היה מעולה, הגיע כבר באותו היום, נתן שירות טוב והיה מקצועי מאוד. אני מרוצה מהתוצאה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמשון עטר, פתח תקווה.
משוב: 24/02/2019
תיאור השירות:
תיקון לחץ מים נמוך.
חוות דעת:
היה בסדר גמור ומצוין. הוא תיקן את התקלה ולקח מחיר סביר ביותר, מגיע לו עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צבי כהן, פתח תקווה.
משוב: 13/12/2018
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סוניה מילר, פתח תקווה.
משוב: 08/11/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מקסים! מאוד לעניין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סלווה ק. פתח תקווה.
משוב: 02/11/2018
תיאור השירות:
התקנת סיפון בין טוחן אשפה לצינור ביוב.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הגיעה תוך 20 דקות, הציע את כל האפשרויות והתקין את הסיפון די מהר. סה"כ אני מרוצה מהתוצאה ומהשירות. הוא אמר את טווח המחירים עוד בטלפון, הציע הצעות שונות ונתן לנו לבחור והגיע תוך 20 דקות מרגע שהתקשרתי. אני מרוצה בסך הכל. ** עדכון ** אחרי שבוע היתה לנו נזילה בצינור שהאינסטלטור התקין. הצינור לא חובר מספיק חזק כנראה וכל פעם שהיה לחץ מים הצינוק התרוממם והמים צפו החוצה. לנו יש פרקט בבית, כך השמים נזלו מתחתיו בלי שראינו, תוך יומיים נהרסו לנו 23 מ"ר של פרקט. הזמנתי את ניר שוב, הוא האריך את הצינור שיוצא מהביוב והכניס הפעם עם גומיה, מאז אין נזילה.ניר הציע לי להתקין צינור שירשורי או סיפון קשיח "אמריקאי", נכון אני בחרתי בשרשורי כי ההתקנה זולה יותר ומהירה, אבל מסתבר שפתרון זה לא תקני למטבח. אני חושב שכדאי לעדכן את הלקוח.
איכות
6
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל ס. גבעת שמואל.
אשרור: 09/10/2018
משוב: 15/07/2018
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופרה בן בימון, פתח תקווה.
אשרור: 30/09/2018
משוב: 11/07/2018
תיאור השירות:
החלפה של חלקים בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
היה פשוט מושלם! ניר הגיע אליי תוך שעה וחצי, הסביר לי כל מה שהוא עושה, עבד נקי ומסודר. הייתי מאוד מרוצה ואני בהחלט ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאב קניגסבוך, פתח תקווה.
משוב: 13/09/2018
תיאור השירות:
החלפת ברז נשלף במטבח.
חוות דעת:
מקצועי, אדיב, הגיע מהר, נתן מחיר טוב. מה עוד אפשר לבקש?
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 196 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק