מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניר
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.96
מחיר 9.68
איכות 9.80
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיטל ברונשטיין, רמת השרון.
משוב: 02/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן, היה מקצועי ומאוד נחמד. הוא ביצע את העבודה בצורה טובה אך המחיר היה קצת גבוה לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
איליה רי, הרצליה.
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה.
חוות דעת:
השירות היה טוב מאוד. הוא הגיע בזמן ועבד מסודר. הכל היה ממש מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מעיין טאוב, הרצליה.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור המטבח ובאסלה בשירותים,.
חוות דעת:
בכיור הוא נעזר במכשיר חשמלי, השירות היה טוב, הוא היה בסדר גמור, היה מאוד ברור לגבי המחירים מראש ודאג לעדכן שהוא מאחר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור חמו, רמת השרון.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה ותיקון ברז.
חוות דעת:
ניר היה מצוין. הגיע בזמן, עבד במהירות והיה ממש על הכיפאק. ממליץ!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס רוזוב, הרצליה.
אשרור: 30/08/2019
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון ניאגרה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הגיע תוך שעתיים, טיפל בבעיה, היה נחמד ומקצועי ולקחת מחיר ממש הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה ערמון, הרצליה.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת מים מהשעון לדירה.
חוות דעת:
ניר היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי יששכר, הרצליה.
אשרור: 01/05/2019
משוב: 28/02/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילות בצנרת חדר האמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מעולה! הייתי מאוד מרוצה מהעבודה שעשה ומהשירות והיחס האדיב שנתן. גם המחיר שלו היה ממש הוגן, מבחינתי הוא ממש עשר בכל הפרמטרים, מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמוליק כהן, הרצליה.
משוב: 17/03/2019
תיאור השירות:
תיקון של סדק בצינור ביוב חיצוני.
חוות דעת:
ניר הגיע בזמן, תקתק את העבודה, היה נחמד ובכל הפרמטרים האלו אני מאוד מפרגן. מבחינת המחיר, לפי מה שראיתי הוא היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהובה ב. הרצליה.
משוב: 25/02/2019
תיאור השירות:
עבודת אינסטלציה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהרון ב. הרצליה.
משוב: 25/11/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, התקשרתי אליו ותוך חצי שעה הוא היה בשטח. הוא פתח את הסתימה ונראה שהעבודה שעשה טובה. הוא נתן שירות אדיב והמחיר נשמע בסדר. הכל היה כמו שציפיתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 214 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק