מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יפית
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.56
זמנים 9.67
מחיר 9.44
איכות 9.89
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 9 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
סבטה סיגלר, כפר סבא.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
פגישת ייעוץ עבור התחלה של עיצוב פנים לדירה.
חוות דעת:
הוא הייתה מאוד נחמדה, שרותית ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עידן י. תל אביב.
אשרור: 17/05/2016
משוב: 13/03/2016
תיאור השירות:
עיצוב אדריכלי וסטייליניג לדירה לפני שיפוץ.
חוות דעת:
שירות טוב מאוד. היא הייתה נחמדה ועבדה בהתאם לזמנים שקבענו. היינו בקשר מאוד ארוך איתה והיא עשתה מעבר למה שהוגדר בהתחלה. הייתה איתנו בקשר תמידי ופיקחה על התהליך, הגדילה ראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל פינקלשטיין, נס ציונה.
משוב: 06/02/2015
תיאור השירות:
עיצוב פנים לדירת מגורים. כלל שיפוץ 2 חדרי שירותים, תכנון צבע, תכנון חציבות בקיר, הנמכה של קיר גבס ויעוץ כללי.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה גם מהיחס וגם מהזמינות שלה. היא נתנה שירות מקצועי ותמיד הייתה נגישה. היא באה איתנו לבחור חומרים ועשתה את זה בכיף ועם הרבה סבלנות ורצון. ממליצה עליה בחום ולדעתי היא מאוד מתאימה לקהל צעיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פנינה נחומוביץ, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 06/02/2015
תיאור השירות:
עיצוב מטבח.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה. היא תקתקה את הדברים ועמדה בסכום שהקצבנו לעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לידר רייכמן, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 05/08/2015
תיאור השירות:
עיצוב פנים, תכנון וסטיילינג של דירה חדשה מקבלן בת 5 חדרים.
חוות דעת:
אני ממש מרוצה מהעבודה והשירות. היא פשוט מקסימה ומאוד מאוד מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פנינה מרום, הוד השרון.
משוב: 06/06/2015
תיאור השירות:
עיצוב פנים וסטיילינג של פנטהאוז. כלל הזזת קירות ושינוי גדלים של חדרים וחדר אמבטיה.
חוות דעת:
היא מקסימה וזורמת. היא מאוד משתדלת לבטא את טעם הלקוח. אני מאוד מרוצה ואפילו לקחתי אותה לעבודה נוספת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
א. נ. פתח תקווה.
אשרור: 13/07/2016
משוב: 01/06/2016
תיאור השירות:
פגישת ייעוץ לעיצוב של דירה חדשה.
חוות דעת:
היא הייתה מאד נעימה ונחמדה. אבל החלטנו לא לקחת שירותים של מעצבת בלי קשר אליה. אם היינו שוכרים את שירותיה המחיר של הפגישה היה מתקזז מהעבודה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 05/08/2015
תיאור השירות:
אדריכלות, תכנון ועיצוב בניין 150 מ"ר שטח לתכנון.
חוות דעת:
היינו מאוד מרוצים. היא הייתה אחלה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 05/08/2015
תיאור השירות:
עיצוב, תכנון וסטיילינג לבית פרטי.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה מהעבודה והשירות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 9 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמעצבת פנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עיצוב פנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק