מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אופיר
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.71
מחיר 9.61
איכות 9.73
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דרור אברמזון, ירושלים.
משוב: 26/12/2019
תיאור השירות:
ניתוק קודנית ברכב.
חוות דעת:
הוא אמין ברמה מטורפת, נחמד ונעים, מקצועי ומרגיש שיש על מי לסמוך. אם הייתי מנחה "יצאת צדיק" אני בטוח שהיה מקבל מדליה!! :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת נטוביץ, ירושלים.
משוב: 06/02/2019
תיאור השירות:
ניתוק של קודן, רכב מסוג מאזדה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, עמד בזמנים עשה עבודה מקצועית והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נילי גפני, ירושלים.
אשרור: 19/03/2020
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מגבים ותיקון שני חלונות תקועים ברכב מסוג ניסאן נוט.
חוות דעת:
הגעתי בתיאום מראש, הבעיה היחידה שהוא עונה לכל טלפון בזמן העבודה בחביבות ואריכות אבל עבד על הרכב בו זמנית. עלה מהר על הבעיות ופתר אותם כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדביה מידד, ירושלים.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב והחלפת מצבר ברכב טויוטה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עשה עובדה טובה ואני מרוצה מהשירות. הוא נחמד מאוד, ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוהד בנאי, ירושלים.
משוב: 13/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! מחיר הוגן ושירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ברמי, ירושלים.
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן של רכב.
חוות דעת:
העבודה והשירות שלו היה בסדר גמור, המחיר עבור התיקון היה יקר מאוד לדעתי אך כנראה שאלו המחירים וזה לא באשמתו, סך הכול היה בסדר :)
איכות
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר זילברבוש, ירושלים.
אשרור: 03/03/2020
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
תיקון חלון חשמלי בסיטרואן C4.
חוות דעת:
אופיר היה עמוס מאוד באותו היום, היה כנה והפנה אותי לבעל מקצוע שעובד לידו. הוא עשה עבודה טובה מאוד וקיבל אותי באופן מיידי. עשה עבודה מהירה והמחיר שגבה היה הוגן. בעל מקצוע אחר ביקש הרבה יותר ורצה להחליף לי את כל המנגנון בעוד שהיה צריך לתקן רק משהו בחלון אחד. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל כ. ירושלים.
משוב: 01/03/2020
תיאור השירות:
בדיקת אלטרנטור ברכב.
חוות דעת:
לאחר בדיקה התברר שלא היה צורך להחליף כרגע את אלטרנטור, אמר שאין טעם ולא לקח על הבדיקה תשלום. איחרתי בעשרים דקות וכנראה כתוצאה מכך הוא הכניס אותי ממש מאוחר, משהו כמו אחרי 30-40 דקות המתנה, חוץ מזה הכל היה בסדר ומקצועי.
איכות
10
זמנים
7
יחס
10
9
כללי
גירסאות
חגי ד. ירושלים.
משוב: 28/02/2020
תיאור השירות:
החלפת כפתור במראות הצד.
חוות דעת:
הוא הזמין לי במיוחד כפתור והגיע די מהר, הוא היה עשר, המחיר היה הוגן,עבודה איכותית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחף ד. ירושלים.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
החלפת משולשים לרכב ותיקון בעיית נעילה מרכזית ברכב.
חוות דעת:
מהשנייה שפגשתי את אופיר הייתה לי הרגשה מצויינת, הוא השקיע הרבה זמן בלמצוא מדוע האוטו שלי לא ננעל וכשלבסוף מצא, עזר לי להזמין באינטרנט חלק חילופי (מכיוון שבארץ הוא נורא יקר). לאחר כך החליף את המשולשים של האוטו. כל העבודה והמפגש נעשו בנועם, עם הסברים, מקצועיות ובהרגשה מצויינת, בטוח שאחזור שנית :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 162 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מיזוג אוויר וחשמל לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק