מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אופיר
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.70
מחיר 9.58
איכות 9.75
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נטלי לוי, ירושלים.
משוב: 02/04/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז ברכב של חברת פיאט לאון.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! ממש מקסים, מקסים, מקסים. דיברתי איתו בהתחלה והוא ביקש שאשלח תמונות. הוא היה מאוד זמין והיה נוח לתקשר עימו. לפני שבאתי אליו הכנסתי את הרכב למוסך מורשה, שרצה לקחת פי 4 מהמחיר שהוא לקח ממני וכשהוא שמע את המחיר, ישר אמר לי שזה לא הגיוני. למחרת הבאתי לו את הרכב והוא תיקתק לנו את העבודה. הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שקד רבינוביץ, ירושלים.
אשרור: 07/09/2018
משוב: 24/04/2018
תיאור השירות:
בדיקת דליפת גז ומילוי גז במזגן ברכב.
חוות דעת:
הוא אמר שהטיפול יהיה מאוד יקר אז החלטנו לא לבצע את התיקון. הבעיה לא נפתרה אבל השירות היה מאד אדיב, הוא הסביר לנו את הבעיה והיה סבלני.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אלכס ליסון, מודיעין.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז מזגנים מהמערכת ברכב של חברת סקודה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, ההתרשמות הראשונית שלי עליו היא חיובית, אני ראיתי איך הוא עובד בלחץ של יום שישי והוא היה סבלני מאוד ונתן מענה לכולם. עלות הפתרון המובן מאליו היא גדולה והוא היה יצירתי, נתן לי עוד אופציות והציע לי פתרון ביניים שאם הוא יעבוד לטווח הרחוק זה יהיה מדהים. הפעולה שעשה היא בעצם הכנסת חומר למערכת שנועד לסתום את הדליפה אם היא מספיק קטנה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צבי אהל, ירושלים.
משוב: 25/05/2020
תיאור השירות:
החלפה של נורות קדמיות ותיקון של חיישן אחורי ברכב.
חוות דעת:
הוא סה"כ עשה עבודה טובה. הוא היה אדיב ונחמד, עבד בסבלנות ובמקצועיות. גם המחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן ג. ירושלים.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן וחלונות ברכב מסוג יונדאי i30 שנת 2014.
חוות דעת:
הוא היה מצוין ומאוד נחמד. אמרתי לו שאני ממהר, הוא נתן לי עדיפות ותיקן יפה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלה יונה, ירושלים.
משוב: 10/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מערכת מגבים ברכב סיאט איביזה.
חוות דעת:
הוא מדהים! הוא והצוות! כולם נחמדים והוגנים, כיף להגיע אליהם. העבודה טובה ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר שליסל, ירושלים.
משוב: 06/05/2020
תיאור השירות:
טיפול בבעיית התנעה ברכב מסוג שברולט.
חוות דעת:
אופיר היה מצוין, מאוד אדיב, נחמד, מקצועי וטיפל בבעיה מהר. העבודה הייתה פשוטה והוא לא הסכים לקחת כסף בכלל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סלע בוקובצקי, ירושלים.
משוב: 06/05/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן הרכב.
חוות דעת:
השירות היה אחלה, אופיר היה מאוד נחמד, אדיב ומקצועי. הוא הציע מספר אופציות לתיקון אך המחיר היה יותר גבוה ממה שציפיתי לאחר בדיקה במחירונים של מידרג.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שמואל גולדשטוף, ירושלים.
משוב: 30/04/2020
תיאור השירות:
החלפת סטרטר.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היתה לי תקלה שלא תמיד האוטו התניע, התקשרתי לאופיר והוא היה מאוד נחמד הסביר לי בטלפון, שאם התקלה תחזור כשאני אהיה במוסך, הוא יוכל לאבחן ממה היא, ואם לא הוא יעשה לי בדיקה חשמלית חינם. הגעתי ובניגוד לחוק מרפי התקלה חזרה כשהייתי שם, והוא אבחן מיד שזה הסטרטר, והחליף אותו. נראה מקצועי ונותן שירות נעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נילי גפני, ירושלים.
אשרור: 19/03/2020
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מגבים ותיקון שני חלונות תקועים ברכב מסוג ניסאן נוט.
חוות דעת:
הגעתי בתיאום מראש, הבעיה היחידה שהוא עונה לכל טלפון בזמן העבודה בחביבות ואריכות אבל עבד על הרכב בו זמנית. עלה מהר על הבעיות ופתר אותם כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 171 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מיזוג אוויר וחשמל לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק