מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אופיר
ציון כללי:
9.44
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.54
מחיר 9.26
איכות 9.43
דירוג כללי 9.44
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שלמה ב. אפרת.
משוב: 29/11/2017
תיאור השירות:
טיפול ברכב מסוג שברולט אפלנדר שנת 2008,כלל החלפה של מצבר ברכב.
חוות דעת:
הם היו אחלה. עשו עבודה טובה ומהירה, לדעתי המחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאה פ. ירושלים.
אשרור: 13/09/2016
משוב: 09/06/2016
תיאור השירות:
החלפת שני סטופרים לדלתות, החלפת מסך שמש ומראה ברכב מסוג שברולט ספארק.
חוות דעת:
הוא היה מאוד אדיב, בדק את הדברים שביקשתי בעצמו והמחיר היה מצוין. הם עשו עבודה טובה אבל החלקים הגיעו שבוע אחרי מה שהוא אמר ואני עדיין מחכה לטלפון לגבי החלק שלא הגיע. בנוסף המסך שמש שהוא נתן לי היה מלוכלך ואני לא יודעת אם חדש או לא.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
5
יחס
10
8
כללי
גירסאות
נפתלי ר, ירושלים.
אשרור: 01/05/2016
משוב: 24/01/2016
תיאור השירות:
טיפול 10,000 לרכב שברולט.
חוות דעת:
הכל היה מעולה, אני מאוד מרוצה, המחיר היה מעולה, השירות היה מצויין והם עמדו בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל בן אורן, ירושלים.
משוב: 06/02/2015
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 10 אלף ברכב מסוג שברולט, שנת 2005.
חוות דעת:
הוא מקצועי, אמין ועושה עבודה טובה. אני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר בניזרי, מודיעין.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
מילוי גז ברכב מסוג סיאט לאון, מודל 2004.
חוות דעת:
אחלה בעל מקצוע, הוא אמין, ישר, מקצועי והוגן במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליצור עמנואל, נוף איילון.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
טיפול 60 אלף ברכב שכלל מספר תיקונים קטנים.
חוות דעת:
אופיר היה מצוין! היחס והשירות שלו היו מעולים. ממש שמחתי שהלכתי אליו! אני חושב שאחזור אם אצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זרח יהב, מודיעין.
אשרור: 07/08/2018
משוב: 19/03/2018
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף ברכב מסוג פולקסווגן.
חוות דעת:
מעולה. הכל באמת עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתן דינר, מודיעין.
אשרור: 27/06/2017
משוב: 17/02/2017
תיאור השירות:
החלפת פלאג הצתה ברכב אופל, שנת 2012.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! מעולה! התקלה הייתה כזו שהוא גילה אותה מיד דרך המחשב, מה שאהבתי זה שהוא נתן לי אפשרות לבחור אם להחליף חלק זול או יקר והוא המליץ ללכת על האיכות, כמו שגם אני תמיד בוחר. עשה עבודה מאוד מהר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק ל. מודיעין.
משוב: 15/01/2017
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב יונדאיי i30.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא היה מקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
לוטן דסקלו, ירושלים.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
החלפת חלפים ברכב בעקבות כישלון בטסט לרכב.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! הרכב נכשל בטסט, לפני שהגעתי לאופיר בדקתי בעוד מוסך עלות לחלפים ועלות עבודה. אצל אופיר עלות העבודה היתה זולה יותר ועלות החלפים מעט יקרים יותר, בסופו של דבר בסיכום זה אותו מחיר, אבל אולי זה מראה שאצל אופיר החלפים טובים יותר והוא לוקח פחות על עבודה. בכל מקרה העבודה היתה טובה, וזריזה וזה לא שחסרה לו עבודה, בנוסף ביקשתי את אופיר לבדוק גומיות חבקים שבמקום אחר ביקשו על התיקון מחיר מופרז. אופיר סידר לי את זה ולא ביקש תשלום נוסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 142 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק