מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אופיר
ציון כללי:
9.44
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.54
מחיר 9.26
איכות 9.43
דירוג כללי 9.44
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יאיר צבי, ירושלים.
אשרור: 06/06/2018
משוב: 01/03/2018
תיאור השירות:
החלפת מראה במאזדה 2 שנת 2008.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
זאת הפעם הראשונה שלי במוסך והייתה לי חוויה מדהימה. בשיחת הטלפון שלי עם אופיר הוא היה אינפורמטיבי ושירותי. הוא אמר לי מה עלות העבודה, ומתי עלי להגיע למוסך משום שהוא צריך להזמין לי את החלק. כשהגעתי למוסך, התקבלתי בצורה נעימה. העבודה בוצעה במהירות ובצורה נקייה, יפה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלישע ש. ירושלים.
משוב: 27/12/2017
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף לרכב מסוג מאזדה לאנטיס שנת 2000.
חוות דעת:
שירות מעולה! הוא קיבל אותי מהר, היה נעים מאוד. הרגשתי שאפשר לסמוך עליו. כנראה שגם אלך אליו בהמשך אם אצטרך :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד אמצי, ירושלים.
משוב: 27/03/2017
תיאור השירות:
בדיקת תקלה ותיקון גלגל אחורי ברכב מסוג מאזדה 3.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא תיקן לי את מה שהיה צריך וגם לא גבה תשלום כי אמר שזה שטויות. היה 10 מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמרי דקל, ירושלים.
משוב: 02/02/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהסאן רוף, ברכב מסוג מאזדה 626.
חוות דעת:
הם היו ממש טובים!! במוסך אחר חיפשו את הבעיה במשך שעתיים ולא מצאו. אופיר מצא את הבעיה תוך דקה. אופיר מקצוען תותח!!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב חננאל, ירושלים.
משוב: 29/01/2017
תיאור השירות:
טיפול שנתי והחלפת סליל הצתה למזדה 3 שנת 2006.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור, נחמדים ומקצועיים. כן קצת איטיים.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
10
כללי
גירסאות
דוד אמצי, ירושלים.
משוב: 13/01/2017
תיאור השירות:
טיפול 135,000 למאזדה.
חוות דעת:
היה אחלה ואף מצוין! הוא מקצועי, נחמד, עובד לעניין. הסביר לי הכל והיה טוב מאוד! :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו ה. ירושלים.
משוב: 04/08/2016
תיאור השירות:
טיפול תקופתי שכלל תיקון של מראות, פנסים, מנוע ומחשב ברכב מסוג מאזדה 2, שנת 2004.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! נחמד, מקצועי, עשה את העבודה כמו שצריך. פתר את כל הבעיות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדם בן-דוד, ירושלים.
משוב: 03/05/2016
תיאור השירות:
טיפול 15,000 ברכב מאזדה 3, 2008.
חוות דעת:
היה שירות מאוד טוב, הוא היה מקצועי, הבאתי את הרכב בשעות הבוקר ועד שעות הצהריים היה מוכן כמו שהבטיח, התקשר אלי כשהיה צורך באישור שלי כדי להחליף חלק, היה מאוד אדיב והסביר לי את כל מה שהוא עשה בסבלנות, היה מצויין בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מני שמש, ירושלים.
משוב: 18/03/2016
תיאור השירות:
תיקון משאבת דלק ופילטר אוויר ברכב מאזדה 3, 2005.
חוות דעת:
אחלה מוסך! מקצועיים ונחמדים, הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 27/08/2017
תיאור השירות:
טיפול 10 לרכב מחברת מזדה 2.
חוות דעת:
הוא היה אחלה!!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 142 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק