מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אמיר
ציון כללי:
9.63
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.80
מחיר 9.36
איכות 9.69
דירוג כללי 9.63
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רונית ב. קדימה-צורן.
משוב: 30/07/2018
תיאור השירות:
חיבור מחדש של יציאה מהאסלה לקולטן ביוב.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי ואדיב. איתר את הבעיה ומצא לה פיתרון. הוא עשה עבודה יסודית ונקייה וביצע בדיקות בטרם התיקון מעבר למה שסוכם. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגי בר, גבעתיים.
אשרור: 30/05/2017
משוב: 28/03/2017
תיאור השירות:
ייעוץ, החלפת אסלה ואיטום.
חוות דעת:
מאוד נהניתי מהשירות! עבודה באיכות גבוהה, אדם נעים, שירות מצוין ומחיר הגון. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי בלסר, כפר סבא.
אשרור: 02/05/2017
משוב: 27/02/2017
תיאור השירות:
החלפה של צינורית באסלה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. עמד בזמנים, אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נעמי פיטליק, כפר סבא.
משוב: 18/12/2016
תיאור השירות:
תחזוקה של חדרי שירותים שכללה טיפול והחלפת כמה אסלות, מושבים וברזים, תיקון והחלפת פילטרים.
חוות דעת:
הוא ממש טוב ומקצועי, מאוד רציני ומאוד הוגן במחירים. הוא עשה עבודה טובה והיה ממש מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זכריה כספי, כפר סבא.
אשרור: 18/10/2016
משוב: 17/08/2016
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה שכלל החלפת מצוף בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. בעל המקצוע היה נחמד והגיע בזמן. הוא איש מקצוע טוב. אני מאוד שבע רצון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבריאל מירכוס, הרצליה.
משוב: 04/04/2016
תיאור השירות:
החלפת ברז והחלפת מנגנון בניאגרה של האסלה.
חוות דעת:
היה מצויין, אני מאוד מרוצה ממנו הוא אדם מאוד נחמד, הוא היה זמין לעבודה בשעות שהיו נוחות לי, אני מרוצה גם מהדרך בה הוא פתר את הבעיה וטיפל בה, השתדל לא לעשות בלאגן בבית מעבר למה שהיה צריך והמחיר היה טוב, הוא נתן לי הרגשה שמדובר באדם אמין ואזמין אותו בעתיד, הוא לא ניסה לדחוף דברים שלא צריך, מה שהיה צריך הציע לי אמר לי לבדוק ונתן לי לבחור את הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירן כהן, רמת גן.
משוב: 06/03/2016
תיאור השירות:
תיקון הצפה באסלה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, שירות, מחיר, הכל היה 10, אחלה בן אדם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
א. ח. תל אביב.
משוב: 24/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים, החלפת מנגנונים של שתי ניאגרות, החלפת גומיה באסלה והחלפת כיור. כל הבדיקות נעשו עם מכשור דיגיטלי.
חוות דעת:
אמיר הגיע בעקבות הצפה שהייתה בשירותים, הוא פתח סתימה בצינור בקיר חיצוני עם גישה מחוץ לבניין. ביקשתי ממנו שיחליף ברז שרעד ואת המנגנונים בשתי ניאגרות כי הכפתורים לא עבדו והוא החליף גם גומיה באחת האסלות. בערב הייתה עוד הצפה והוא חזר למחרת לבדוק מה הבעיה והוא ראה שבלי קשר לסתימה יש צינור שרשור שמחובר לאסלה בצורה לא תקנית והצינור היה גם קרוע. חשוב לי לציין שכשהוא הגיע בשנית הוא עשה בדיקה מאוד יסודית ללא תוספת תשלום.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 27/02/2018
משוב: 17/12/2017
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה והחלפת סיפון.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. הוא הגיע בזמן והיה נחמד, אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 20/02/2018
תיאור השירות:
החלפת מצוף באסלה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 183 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק