מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חזי
ציון כללי:
9.93
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.95
מחיר 9.85
איכות 9.92
דירוג כללי 9.93
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אוסקר פרידמם, רחובות.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
חיבור מגעים בלוח חשמל.
חוות דעת:
חזי היה מאוד טוב. הוא הגיע בדיוק בזמן שקבענו, איתר את הבעיה ופתר אותה בזריזות. הוא היה מאוד זמין, נחמד ואדיב, הוא הסביר הכל ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ערן פינטו, נס ציונה.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
החלפת פקק בארון חשמל.
חוות דעת:
מקצועי, אדיב, מחיר הוגן. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי הירש, נס ציונה.
אשרור: 19/05/2019
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני ללא עלות לגבי מתג בארון חשמל שקופץ כל הזמן.
חוות דעת:
הייתה לנו הצפה בבית ומאז אחד המתגים בארון חשמל כל הזמן קפץ. התקשרתי לחזי והוא אמר שיעלה הרבה כסף להחליף את הקו ושכדאי קודם לחכות כמה ימים, לראות שהכבל מתייבש ולנסות שוב להרים את המתג. הוא צדק וזה באמת פתר את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורי אמיתי, רחובות.
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
החלפת פקק בארון חשמל.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא הבעל מקצוע הכי טוב שנתקלתי בו. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלה סנדרס קליין, רחובות.
משוב: 21/03/2019
תיאור השירות:
בדיקה של לוח חשמל.
חוות דעת:
חזי היה מצוין, הוא הגיע מאוד מהר, היה יסודי ובדק דברים נוספים ביוזמתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל נחמנוביץ, הוד השרון.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
פיצול לוח חשמל מהבית הראשי ליחידת הדיור, הוספת מונה חשמל פנימי והוספת שקע חשמל.
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוית נהיר, רעננה.
אשרור: 13/08/2019
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
התקנת גוף תאורה ובדיקת ארון חשמל.
חוות דעת:
טוב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרטה טלמור, רעננה.
אשרור: 08/08/2019
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מתגים בארון חשמל בעקבות הצפה ותיקון קצר בבניין.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
חזי אדם שכיף לעבוד איתו. הוא ביצע את העבודה ממש מצוין ובאופן מושלם. האורות דולקים והמעלית עובדת בזכותו. הוא גם המליץ לנו מה לעשות ואיזה סוג תאורה כדאי ויעיל מבחינה חסכונית להתקין בבניין. הכל נעשה ברוח טובה ובאהבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל הירש, הרצליה.
אשרור: 25/07/2019
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בלוח חשמל והחלפת מפסק ראשי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה זמין מיידית. באותו יום שהתקשרתי אליו הוא יצא באותו רגע אלי. הוא נתן לי הערכת מחיר בפלאפון לבעיה ובסוף גם לקח מה שאמר ולדעתי המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דליה אסנין, שוהם.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי קצר בארון חשמל.
חוות דעת:
היה מדהים! הוא לא הגיע בכלל והציע לנסות לעזור לי בטלפון כמובן בלי לחייב אותי בכלום, הוא דיבר איתי פרק זמן ממושך. ממש הופתעתי מהנכונות שלו לעזור ומהאכפתיות שלו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 666 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק