מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חזי
ציון כללי:
9.92
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.95
מחיר 9.83
איכות 9.92
דירוג כללי 9.92
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רעות מלמד, רחובות.
אשרור: 12/08/2020
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
החלפת פס אפסים, חיזוק ברגים ובדיקת הארקה בלוח חשמל.
חוות דעת:
התרשמנו ממש לחיוב! הוא בחור מקצועי, אדיב ושירותי. הוא הסביר הכל והיה ממש מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דודי המבורגר, רחובות.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה! בגדול הוא איש מאוד מקצועי, נעים, נתן שירות טוב, עבד בצורה נקייה ובצורה נקייה. שמרתי את המספר שלו לפעמים הבאות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוסקר פרידמם, רחובות.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
חיבור מגעים בלוח חשמל.
חוות דעת:
חזי היה מאוד טוב. הוא הגיע בדיוק בזמן שקבענו, איתר את הבעיה ופתר אותה בזריזות. הוא היה מאוד זמין, נחמד ואדיב, הוא הסביר הכל ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן פינטו, נס ציונה.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
החלפת פקק בארון חשמל.
חוות דעת:
מקצועי, אדיב, מחיר הוגן. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי הירש, נס ציונה.
אשרור: 19/05/2019
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני ללא עלות לגבי מתג בארון חשמל שקופץ כל הזמן.
חוות דעת:
הייתה לנו הצפה בבית ומאז אחד המתגים בארון חשמל כל הזמן קפץ. התקשרתי לחזי והוא אמר שיעלה הרבה כסף להחליף את הקו ושכדאי קודם לחכות כמה ימים, לראות שהכבל מתייבש ולנסות שוב להרים את המתג. הוא צדק וזה באמת פתר את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורי אמיתי, רחובות.
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
החלפת פקק בארון חשמל.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא הבעל מקצוע הכי טוב שנתקלתי בו. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלה סנדרס קליין, רחובות.
משוב: 21/03/2019
תיאור השירות:
בדיקה של לוח חשמל.
חוות דעת:
חזי היה מצוין, הוא הגיע מאוד מהר, היה יסודי ובדק דברים נוספים ביוזמתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דין סוסל, הוד השרון.
משוב: 13/08/2020
תיאור השירות:
התקנת קו חשמל בין המזגן ללוח חשמל מחוץ לדירה.
חוות דעת:
חזי היה אחלה, הייתי מרוצה מהזמינות שלו, היה נחמד, מקצועי ולקח מחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביבית מגרפטה, שוהם.
משוב: 29/07/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר במעגל בארון חשמל.
חוות דעת:
חזי היה בסדר גמור! מעולה, מאוד אכפתי, מעל ומעבר, הגיע לבדוק שוב, פתר את הבעיה ואיתר אותה, ממש לא מובן מאילו, אני מרוצה מאוד ממנו ומגיע לו בהכול עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון נאור, מודיעין.
משוב: 19/07/2020
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל הכולל החלפת פיוז ובדיקת מזגן שמקצר.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! היה אדיב כבר בשלב השירות בטלפון, ביקש ממני לעשות כמה בדיקות וכשהבין מה הבעיה אמר לי בדיוק מהי וכמה זה יעלה. הוא הגיע ממש מהר, היה סופר נחמד, אדיב ומקצועי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 850 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק