מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חזי
ציון כללי:
9.94
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.96
מחיר 9.84
איכות 9.93
דירוג כללי 9.94
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אייל נחמנוביץ, הוד השרון.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
פיצול לוח חשמל מהבית הראשי ליחידת הדיור, הוספת מונה חשמל פנימי והוספת שקע חשמל.
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רוית נהיר, רעננה.
אשרור: 13/08/2019
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
התקנת גוף תאורה ובדיקת ארון חשמל.
חוות דעת:
טוב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרטה טלמור, רעננה.
אשרור: 08/08/2019
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מתגים בארון חשמל בעקבות הצפה ותיקון קצר בבניין.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
חזי אדם שכיף לעבוד איתו. הוא ביצע את העבודה ממש מצוין ובאופן מושלם. האורות דולקים והמעלית עובדת בזכותו. הוא גם המליץ לנו מה לעשות ואיזה סוג תאורה כדאי ויעיל מבחינה חסכונית להתקין בבניין. הכל נעשה ברוח טובה ובאהבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'וליה ר. כפר סבא.
אשרור: 31/05/2019
משוב: 31/03/2019
תיאור השירות:
תיקון ארון חשמל.
חוות דעת:
אנחנו מאוד מרוצים. חזי אדיב ודייקן, הגיע בזמן כמו שהתחייב, ביצע תיקון מהיר ויעיל ולקח מחיר מאוד הוגן. יש לציין שהגיע לבצע תיקון הרבה יותר גדול, אך מצא פתרון וחסך לנו סכום ריציני. מקצוען, מנוסה בעבודתו, אדיב והוגן. לא נהסס להמליץ עליו ולפנות אליו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי קירשנבוים, כפר סבא.
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
החלפת פיוזים בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מאוד אדיב ומהיר, ומצוין בעיני גם מבחינת השירות וגם מבחינת המחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיון אגדי, הוד השרון.
אשרור: 20/01/2019
משוב: 20/12/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תקלה בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, עם הרבה רצון לעזור.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן מודאי, רעננה.
משוב: 23/12/2018
תיאור השירות:
החלפת חלקים בארון חשמל.
חוות דעת:
פרפקט!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד ושמחה ממן, כפר סבא.
משוב: 17/12/2018
תיאור השירות:
תיקון קצרים בעקבות חדירת מים לארון חשמל, כלל החלפת פס תלת פאזי ושלושה פקקים חצי אוטומטים.
חוות דעת:
חזי נתן שירות מעולה ואני ממליצה עליו מאוד. הייתה לנו בעיה של חדירת מים לתוך ארון החשמל בעקבות הגשמים. חברת החשמל אמרו שיש להזמין חשמלאי לפני שהם מגיעים ולכן הזמנו את חזי. חזי הגיע, בדק ויצר קשר עם חברת החשמל. שני הגופים עשו עבודה טובה. לאחר כמה ימים התעוררה בעיה נוספת, הזמנו שוב את חזי והוא פתר את הבעיה על הצד הטוב ביותר. הוא הראה לחברת החשמל את הקבלות שהוא הגיע ותמיד היה בקשר. אני ממש שמחה שהוא הגיע אלינו! חזי ממש מקסים, הוא בן אדם מעל לכל. הוא מצוין מכל הבחינות ואם היה אפשר לתת 12 הייתי נותנת!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו גולן, רעננה.
אשרור: 27/02/2018
משוב: 21/01/2018
תיאור השירות:
החלפת פקקים בלוח חשמל- 2 רגילים ואחד ראשי.
חוות דעת:
השירות היה מצוין. הוא היה מקצועי, אדיב ואין תלונות. אני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון הרצליך, רעננה.
אשרור: 13/02/2018
משוב: 20/12/2017
תיאור השירות:
חיווט ארון חשמל והתקנת שעון שבת לתאורת חוץ.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 652 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק