מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
הייסם
ציון כללי:
9.42
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.66
זמנים 9.60
מחיר 9.35
איכות 9.35
דירוג כללי 9.42
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
תומר הלפגוט, נס ציונה.
אשרור: 27/06/2017
משוב: 26/03/2017
תיאור השירות:
החלפת ברקסים אחוריים ברכב איסוזו דימקס.
חוות דעת:
היה על הכיפאק. התקשרתי אליו, הוא קיבל אותי מהר, היה מקצועי ועמד בזמנים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
צורי פיניאן, תל אביב.
אשרור: 14/02/2017
משוב: 13/10/2016
תיאור השירות:
החלפת בולמי זעזועים לאיסוזו דימקס.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא מקצועי, נחמד, הגון, זמין מאוד, מסביר הכל והיה באמת כיף לעבוד איתו. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדס ר. גבעתיים.
משוב: 17/12/2017
תיאור השירות:
תיקון סליל הצתה ברכב מסוג טויוטה ראנקס, שנת 2007.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי פארן, גבעתיים.
משוב: 04/12/2017
תיאור השירות:
טיפול 10,000 עבור רכב מסוג יונדאי i 10 שנתון 2011.
חוות דעת:
השירות שלו היה מקצועי ואדיב. הוא התאמץ מעל ומעבר לתת לי שירות טוב כדי שאני יהיה מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליעד פ. רמת גן.
אשרור: 30/05/2017
משוב: 01/03/2017
תיאור השירות:
טיפול ברכב יונדאי 2001.
חוות דעת:
הגעתי בשעות הערב לאחר העבודה (המוסך היה בין היחידים שהיו פתוחים), הייסם באותו רגע קיבל אותי, הצגתי את כל הבעיות שהיו לרכב בזמן האחרון. עשה בדיקה קצרה, קישר בין כל הבעיות ונשאר עד שעה מאוחרת במוסך בשביל לפתור לי את הבעיה עוד באותו היום. הטיפול היה יצירתי וחסך לי הרבה כסף על החלפת מנוע. בנוסף, אמר לי להתקשר אליו מחר בבוקר אם אני אראה שזה עזר. זאת היתה הפעם הראשונה שאני הולך לשם וכנראה זה יהיה המוסך הקבוע שלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם גרינבלט, רמת גן.
משוב: 30/03/2017
תיאור השירות:
החלפת קלאצ וטיפול 10 אלף ברכב פיאט פונטו 2011.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, עבודה מהירה ומקצועית. הראה לי מה הוא מחליף וגם נתן מחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי כהן, גבעתיים.
משוב: 23/02/2017
תיאור השירות:
החלפת דסקיות בלמים לרכב מסוג יונדאי אקסנט. שנת 2003.
חוות דעת:
בהתחלה עשו רושם טוב מבחינת היחס והמקצועיות, אבל בפעם השנייה שחזרתי אליהם, הם לקחו מחיר גבוה עבור חומר לניקוי מנוע.
מחיר
5
זמנים
5
יחס
5
5
כללי
גירסאות
הדס ז. רמת גן.
משוב: 11/01/2017
תיאור השירות:
הכנה לטסט של פיאט פונטו, שנת 2003.
חוות דעת:
היה אחלה!! הוא ביצע כמה תיקונים לא גדולים, היו שני דברים שהוא היה הגון ואמר שאין צורך להחליף ושחבל על הכסף שלי ושאם אצטרך אחזור אליו. הוא התקשר אליי ביום של הטסט לשאול אם עברתי, זה היה מאוד נחמד מצידו. כמובן שעברתי את הטסט :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טליה שירן, גבעתיים.
משוב: 05/10/2016
תיאור השירות:
החלפת מראה שבורה לשברולט.
חוות דעת:
הם היו מדהימים :)!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן נ. גבעתיים.
משוב: 30/08/2016
תיאור השירות:
הכנה לטסט שכללה חיזוק אום בתפוח הגה ברכב מסוג יונדאי אקסנט שנת 2005.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. העבודה והשירות היו מצוינים, הייתי מרוצה. בנוסף, המחיר היה זול משמעותית ביחס לאחרים שבדקתי. הוא נתן לי את כל האישורים לטסט והיה ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 165 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק