מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
הייסם
ציון כללי:
9.42
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.66
זמנים 9.60
מחיר 9.35
איכות 9.35
דירוג כללי 9.42
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
א. ל. תל אביב.
משוב: 09/09/2014
תיאור השירות:
טיפול באוטו לרכב מרצדס.
חוות דעת:
השירות טוב, המחירים טובים והעבודה שלהם גם טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ד. ג. רחובות.
משוב: 28/04/2015
תיאור השירות:
החלפה של מתג ניוטרל, מנעול ואקום של מיכל דלק, מכסה של המפלג ברכב מסוג מרצדס 320CE שנת 1992.
חוות דעת:
ממש תותח! הכי טוב בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר רוזנמן, תל אביב.
אשרור: 15/01/2019
משוב: 17/10/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן ברכב.
חוות דעת:
הוא היה סבבה, מקצועי ואדיב. הכל היה טוב. הייתי מרוצה מאיך שהוא תיקן את המזגן.
איכות
10
מחיר
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הראל ליבנה, תל אביב.
משוב: 24/12/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה של שמן בלמים והחלפה של תושבות מנוע.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור, נחמדים ואדיבים. הבעיה חזרה והייסם טיפל לי אישית ברכב ולא גבה על זה תשלום נוסף, היה ממש אחלה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דימה בלוכמן, תל אביב.
אשרור: 06/12/2018
משוב: 29/08/2018
תיאור השירות:
החלפה של רדיאטור ומשאבה ולאחר מכן עבודה נוספת של תיקון מזגן ומילוי גז, ברכב מסוג הונדה קרוס 2001.
חוות דעת:
היו טובים. השארתי שם את הרכב, הם תיקנו והכל מעולה- נתנו שירות טוב. הבחור שטיפל היה אחלה, באמת בחור סבבה. הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יקיר בוחניק, תל אביב.
משוב: 04/12/2018
תיאור השירות:
תיקון רכב שנכבה לעיתים עקב כניסת אוויר.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, טיפל מהר בבעיה והכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא חוברס, תל אביב.
משוב: 20/11/2018
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט ברכב מסוג טויוטה קורולה הכלל החלפת נורות שרופות, טיפול בברקסים ובווישירים.
חוות דעת:
השירות היה מאוד אדיב והרגיש שהיו הוגנים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלירן ש. תל אביב.
משוב: 12/11/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ותיקון לרכב KIA.
חוות דעת:
הם תנו שירות טוב מאוד. הגעתי אליו עם רעשים ברכב והוא אבחן מיד את הבעיה ותיקן אותה. הוא עשה בדיוק את מה שצריך ועוד. אני מאוד מרוצה מהשירות והמהירות הם אדיבים ונחמדים אם כי לדעתי המחיר היה יכול להיות נמוך יותר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר יעקב, תל אביב.
משוב: 08/11/2018
תיאור השירות:
החלפה של שמן גיר ברכב.
חוות דעת:
השירות היה בסדר, למרות שאני לא יודע להגדיר אם הבעיה נפתרה או לא. הם נתנו יחס טוב וביצעו את העבודה מהר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איל פנקס, תל אביב.
אשרור: 17/09/2018
משוב: 31/01/2018
תיאור השירות:
טיפול 10,000 והכנה לטסט.
חוות דעת:
היה מצוין, ממש! הטיפול היה ממש מהיר ומקצועי, לא ניסה לשכנע אותי להחליף חלקים שלא צריך,וגם עשה לי תיקון חשמל קטן אצל חשמלאי רכב סמוך במחיר עלות.כמובן שעברתי טסט בניסיון ראשון, וזה רכב בן 19.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 165 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק