מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
הייסם
ציון כללי:
9.42
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.66
זמנים 9.60
מחיר 9.35
איכות 9.35
דירוג כללי 9.42
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יאן פינקס, תל אביב.
אשרור: 02/01/2017
משוב: 20/09/2016
תיאור השירות:
הכנה לטסט, כיוון גלגלים, החלפת מוטות היגוי ועבודת פחחות ברכב מסוג מאזדה 3, שנת 2008.
חוות דעת:
הם עשו עבודה דיי טובה וסיימו מאוד מהר. הוא נתן לי את כל האופציות לתיקונים עם המחירים ונתן לי לבחור.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
ארז גולן, תל אביב.
משוב: 08/02/2016
תיאור השירות:
החלפת ברקסים ודיסקיות ברכב מאזדה 3.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור וגם המחיר היה טוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עידן זיסמן, תל אביב.
משוב: 03/09/2015
תיאור השירות:
בדיקה כללית של רכב מאזדה 2 שכללה סידור מצת ותיקון דלת הפגאז'.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. היה נחמד ועמד בזמנים. הייתי מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה אלדן, תל אביב.
משוב: 18/08/2014
תיאור השירות:
החלפת ברקסים לרכב מסוג מאזדה, שנת 2008.
חוות דעת:
הוא נהדר, הייתי מרוצה מהשירות שלו, הוא עמד בזמנים, עשה עבודה טובה ונאמנה וגם המחירים היו טובים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביב מזאן, תל אביב.
משוב: 10/08/2014
תיאור השירות:
טיפול כללי לרכב מסוג מאזדה.
חוות דעת:
הם אנשים מאוד נחמדים, לא הייתה לי בעיה איתם. זולים ומחירים נורמליים. הם נותנים לי מחירים של קיבלתי בשום מוסך אחר. הם אנשים מקצוענים, הכל מסודר אצלהם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד אלמסי, גבעת שמואל.
אשרור: 03/01/2017
משוב: 21/09/2016
תיאור השירות:
ניקוי של מנוע צעדים ברכב מאזדה 3.
חוות דעת:
הוא היה נחמד והמחיר היה הוגן. לגבי המקצועיות אוכל לבחון את זה רק בטווח הארוך.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מושי גיטליס, חולון.
משוב: 17/05/2016
תיאור השירות:
טיפול לרכב מסוג מאזדה 3 שנת 2009 כלל החלפת מיכל עיבוי, ניקוי פנסים ובדיקת ברקסים.
חוות דעת:
שירות מצוין! הכל היה טוב, בעל מקצוע מאוד נחמד ומאוד אדיב, זמני העבודה סבירים בהחלט ולגבי איכות העבודה התרשמתי שהייתה טובה. אבל לאחר כמה זמן הבנתי שהחיבור של מיכל העיבוי לא היה מושלם, מה שגרם לנזילה של המים מהמיכל.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
דן אלסברג, מודיעין.
משוב: 15/02/2016
תיאור השירות:
תיקון דלת ברכב מאזדה שנת 96.
חוות דעת:
הוא עשה יופי של עבודה והוא היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מועטסם א. רחובות.
משוב: 03/06/2015
תיאור השירות:
תיקון במאזדה 2005.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, הכל בסדר גמור מאה אחוז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמיר לויטל, קרית אונו.
אשרור: 21/04/2015
משוב: 18/01/2015
תיאור השירות:
תיקון תקופתי לרכב מסוג מאזדה 323, שנת 2002.
חוות דעת:
הוא עשה רושם טוב. הוא הראה לי על מה הוא עובד, מצא כמה בעיות קטנות ותיקן. כדי לדעת את איכות העבודה צריך לחכות קצת.
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 165 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק