מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גיא
ציון כללי:
9.56
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.68
מחיר 9.38
איכות 9.73
דירוג כללי 9.56
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שרה גולן, גדרה.
משוב: 25/09/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בפתח ביוב ביציאה ממכונת הכביסה.
חוות דעת:
השירות היה מהיר מעבר למצופה והמחיר צויין בטלפון עפ"י תיאור הבעיה. אשר, שנשלח ע"י גיא היה סופר חביב ומקצועי! העבודה בוצעה לשביעות רצוננו המלאה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ליאור שהם, משמר דוד.
משוב: 05/09/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור ניקוז מזגנים.
חוות דעת:
לאחר כמה שיחות עם בעלי מקצוע אחרים באתר, שטענו כי לא מבצעים פעולות כאלה, או לא מגיעים ליישוב בו אני גר- יצרתי קשר איתו. הוא ענה מיד ושלח תוך שעה צוות שלו לטפל בבעיה. הצוות פעל באופן מהיר, נקי ושירותי מאוד. ניקו אחריהם את אזור העבודה ווידאו שהבעיה אכן נפתרה ואף עזרו לי בדבר קטן נוסף. לסיכום היו נחמדים, מהירים ויסודיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף שקולניק, גדרה.
אשרור: 26/12/2017
משוב: 13/10/2017
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה שירות יוצא מן הכלל, אדם נעים הליכות והמחיר הוגן. עבודה מאוד מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צבי ל. כפר מרדכי.
משוב: 13/06/2017
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים ובמקלחת.
חוות דעת:
קיבלתי שירות לא טוב. לאחר שהסברתי שאני לא מרוצה הוא לא היה מוכן לבוא ולבדוק את העבודה שעשה, פשוט לקח את הכסף והלך.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
8
יחס
0
תגובת העסק:
הלקוח הזמין אותי בחודש ינואר לצורך פתיחת סתימה בקו ראשי של אסלה,פתחתי את הסתימה עם מכונה חשמלית והוצאתי מגבונים מהצנרת והלקוח שילם לי. בסוף חודש מאי פנה אליי שוב בטענה שהסתימה חזרה. לצערי הלקוח רשם "שלקחתי כסף והלכתי" איני מכיר אינסטלטור שחוזר לסתימה כעבור חמישה חודשים. רציתי לחזור ולטפל בסתימה בעבור תשלום נוסף אך הלקוח סירב.
2
כללי
גירסאות
אסף סהר, גדרה.
אשרור: 09/05/2017
משוב: 08/03/2017
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
שירות מצוין! עבד קשה ולמרות שנתקל בבעיה התעקש עד שפתר אותה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דפנה בלקינסקי, גן יבנה.
משוב: 10/07/2016
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב ובאמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה 10! הוא בא מהר, בא נוח, תקתק את העבודה והיה ממש בסדר. הבעיה לא הייתה רצינית והוא היה חמוד :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רגינה פ, גן יבנה.
משוב: 01/02/2016
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב בגינה.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מאוד טובה, הוא היה מאוד מקצועי ונחמד, הגיע מהר והכל היה מעולה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנדרס קוני, רחובות.
משוב: 02/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
מצוין! ממש סבבה. גיא בא בזמן ועשה עבודה טובה. עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון בר דוד, אשדוד.
משוב: 23/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
גיא היה בסדר גמור, לקח מחיר זול לדעתי, פתר את הבעיה והיה מאוד מהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טובי ס. אשדוד.
משוב: 18/11/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו ביוב.
חוות דעת:
עשה מאמץ להגיע כמעט באופן מיידי. פתר את הבעיה בצורה מהירה. פשוט מקצוען.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 629 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק