מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גיא
ציון כללי:
9.49
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.68
מחיר 9.27
איכות 9.66
דירוג כללי 9.49
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שי ארבל, משמר דוד.
משוב: 02/04/2019
תיאור השירות:
בדיקה ללא תיקון של טוחן אשפה.
חוות דעת:
גיא שלח אליי את העובד שלו, הוא בדק את הטוחן ואמר לי שאין אפשרות לתקן אותו, הוא היה נחמד סה"כ אבל לא הצליח לעזור לי.
איכות
-
מחיר
-
זמנים
-
יחס
-
8
כללי
גירסאות
סגור
נדב ברקוביץ, גני טל.
אשרור: 12/02/2019
משוב: 20/11/2018
תיאור השירות:
תיקון שתי נזילות מהצנרת והחלפת בסיס לכיור.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור והייתי מאוד מרוצה מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ראובן קפלן, גן יבנה.
משוב: 23/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה מורכבת בצינור של המטבח.
חוות דעת:
הוא עשר. בהתחלה על פי התיאור שלי בטלפון, הוא חשב שזה משהו פשוט יחסית ולקח מחיר נמוך, אבל הסתבר שזו עבודה מסובכת יותר המצריכה פתיחת מכסה הביוב והחדרת צינורות דרך היציאות של הביוב. הוא הצליח לפתוח חלקית, הביא מכונה יותר גדולה, ניסה מכמה צדדים ובסוף הוא הצליח. הוא לא התייאש עד שפתח את הסתימה. היה פה הרבה זמן, מעבר לזמן שהוא תכנן, ובכל זאת הוא לא ביקש על זה יותר כסף מעבר לנושא הצינורות אבל סה"כ הסכום היה סביר בהחלט. היה סבלני, לא ויתר עד לפתיחה מלאה של הסתימה. על היחס, המאמץ, הנחישות והמקצועיות, מגיע לו ציון 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יריב קינצלר, גדרה.
אשרור: 13/01/2019
משוב: 09/11/2018
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
Yacov Hoffner, חפץ חיים.
משוב: 27/12/2018
תיאור השירות:
בדיקת רטיבות של קירות הבית ותיקון נזילה בצינורות.
חוות דעת:
הוא היה עשר, אני אני מבסוט עליו. הוא היה מאוד אדיב, עבד בצורה מסודרת ונקייה, ביצע בדיקה יסודית וגבה את המחיר הכי זול מבין כל מי שבדקתי. באמת עשה עבודה מאה אחוז והתרשמתי ממנו לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נחמיה גולדברג, גדרה.
משוב: 11/12/2018
תיאור השירות:
החלפת צינורות מים ותיקון ביוב בכיור.
חוות דעת:
היה מעולה, גיא נחמד מאוד! הוא עשה את הכל יפה והתפנה בשבילי, אני מאוד מרוצה ממנו ומהעבודה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף מירום, גני טל.
משוב: 22/11/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו ראשי.
חוות דעת:
היה 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביב גזלה, גדרה.
משוב: 12/11/2018
תיאור השירות:
שינוי לחץ מים בצנרת בגינה
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ונתן אחלה שירות. לדעתי המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאון שטיצברג, גדרה.
אשרור: 01/11/2018
משוב: 02/09/2018
תיאור השירות:
תיקון והחלפה של ברז.
חוות דעת:
התקשרתי אליו ב 21:00 בערב, עם ברז רקוב שנשבר בתוך הקיר. ב 08:00 בבוקר התייצבו שני חבר׳ה, הזיזו ארון, חילצו, ניקו והחליפו ברז. הכול בתכליתיות ובמקצועיות. כל הכבוד, עבודה מצוינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל ד. גן יבנה.
משוב: 04/10/2018
תיאור השירות:
תיקון צינור בבית.
חוות דעת:
הגיע מישהו אחר מטעמו. היה ממש טוב. ממש נחמד, תיקן הכל. היה יחסית הוגן במחיר לדעתי.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 656 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק