מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גיא
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.68
מחיר 9.35
איכות 9.73
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אמנון מידן, מכבים-רעות.
אשרור: 13/02/2019
משוב: 12/09/2017
תיאור השירות:
נסיון לתיקון נזילה בברז.
חוות דעת:
הגיע בזמן שתואם, ניסה לפתור בעיית נזילה ללא הצלחה כיוון שהברז מורכב ומיוחד עם חלקים מחו"ל כולל נסיון שלו לפנייה ליבואן תוך כדי נסיון התיקון והכול ללא תשלום. אדיב ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רונן א, מודיעין.
משוב: 24/01/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת כולל שבירת והחלפת בלטות חדשות.
חוות דעת:
גיא ואחיו אשר עשו עבודה מעולה. מהרגע שנכנסו לדירה הם נתנו תחושת אמינות. מחייכים, מקשיבים, סבלניים וקפדניים מאוד בבדיקה. אמרו לי הכל בצורה מדויקת. נתנו אופציות שונות לתיקונים והסבירו לכל אופציה את היתרונות והחסרונות. בלי לנסות לכוון את ההחלטה לטעמם. בהתחלה סיכמנו על מחיר ועל שעה צפויה לסיום העבודה. העבודה התארכה מעט והם לא רמזו על שינוי במחיר. השאירו דירה נקיה בסוף העבודה. הם נתנו תחושת ביטחון אשר התממשה לחלוטין בתוצאות. טוב שיש אנשים כאלה!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רנה צוראל, מודיעין.
אשרור: 11/12/2018
משוב: 12/10/2018
תיאור השירות:
תיקון צינור שהתפוצץ.
חוות דעת:
היה מאה אחוז! הוא בחור מצויין, הגיע מהר, גבה מחיר טוב ואני ממליצה עליו בפה מלא. הכל 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר שטויאר, מודיעין.
משוב: 25/10/2018
תיאור השירות:
תיקון ביוב בבית פרטי.
חוות דעת:
הוא היה מצויין ומקצועי. נתן שירות אדיב ומחיר טוב, אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבל וינר, מודיעין.
משוב: 08/10/2018
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור במטבח.
חוות דעת:
הוא היה 100% הגיע בהתראה קצרה תיקן את מה שצריך, היה אדיב ונחמד והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן ס. מודיעין.
משוב: 27/09/2018
תיאור השירות:
תיקון.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! עבודה מאד מקצועית.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עמנואל ילון, מודיעין.
משוב: 23/09/2018
תיאור השירות:
קיבוע אסלה ואיטום הכניסה לביוב.
חוות דעת:
גיא נתן שירות מאה אחוז. הוא עשה עבודה טובה והגיע בזמן, הכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת מאירי, מודיעין.
אשרור: 09/01/2018
משוב: 05/11/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהניאגרה.
חוות דעת:
הוא הגיע לתקן נזילה, וניסה למצוא את הפתרון הזול ביותר על מנת לחסוך לי. הבעיה לא נפתרה, ומסיבות שאינן קשורות אליו בכלל לא הזמנתי אותו שוב. הוא היה נחמד והגיע בזמן.
8
כללי
גירסאות
מנשה דניאל, מודיעין.
משוב: 14/12/2017
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש והחלפת צינור מדוד השמש לשעון המים המרכזי בבית.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור מבחינת היחס, ההקשבה והתקשורת, זה היחס שאתה מצפה מנותן שירות. הוא הגיע בזמן והיה מקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טל פ. מודיעין.
משוב: 24/10/2017
תיאור השירות:
החלפת ברז צמוד קיר דולף במטבח.
חוות דעת:
הגיע בהתראה קצרה (היינו צריכים החלפה דחופה בגלל דליפת מים), עשה עבודה מהירה וטובה והיה נחמד מאד. לגבי המחיר- לא יודעת להשוות או לומר אם זה יקר או זול. נראה לי סביר. לסיכום, היה אחלה - אין תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 619 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק