מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יחיאל
ציון כללי:
9.56
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.80
מחיר 8.85
איכות 9.77
דירוג כללי 9.56
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אבי גל, חיפה.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
החלפת קווי חשמל והתקנת שקעים והארקה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה והמחיר היה הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
יוני כ. חיפה.
משוב: 17/04/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי בעקבות פגיעת ברק בבית, בדיקת כללית של כל השקעים כולל הארקות והחלפת שקע פגום.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! בא לפני שתיקן את התריס ובדק את כל הבעיות, נתן הצעת מחיר הוגנת לדעתי, עשה עבודה מאוד מקצועית. עבר שקע שקע בצורה יסודית, איתר כל בעיה שהייתה. הגיע בזמן, מתי שקבענו ואפילו כמה דקות לפני. הכל עשר באמת, הוא הגיע, תיקן וידע בדיוק מה הוא עושה בכל שלב, לא הייתה לו התלבטות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק אמיר, חיפה.
משוב: 03/12/2018
תיאור השירות:
תיקון תאורה בחדר מדרגות.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, אדיב, מקצועי, הגיע בזמן ועשה עבודה למופת. אנחנו מרוצים וממליצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תירצה וולף, חיפה.
אשרור: 21/06/2018
משוב: 14/05/2018
תיאור השירות:
בדיקת תקינות הארקה בדירה ובשעון המים.
חוות דעת:
היה מצוין! מדויק, יעיל ויסודי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרית בר גיורא, חיפה.
אשרור: 14/11/2017
משוב: 11/10/2017
תיאור השירות:
בדיקת תקינות במכשירי חשמל בבית.
חוות דעת:
הוא עשה בדיקה והכל היה בסדר, הוא היה יוצא מן הכלל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים איל, חיפה.
משוב: 18/10/2017
תיאור השירות:
תיקון מספר מגעים רופפים בעקבות הפסקת חשמל.
חוות דעת:
הוא הגיע תוך מספר דקות, ועשה את העבודה בצורה מעולה ככה שאני מרוצה מאוד. הוא היה מצוין, לקחתי כרטיס ביקור ואני מזמין אותו בכל עת, הוא עשה עבודה יפה מאוד, וזיהה את התקלה במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז בנימני, חיפה.
משוב: 17/10/2017
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! הוא היה מקצועי, אדיב והוגן. הוא הגיע מהר והיה על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי בן חיים, חיפה.
משוב: 11/09/2017
תיאור השירות:
התקנה של בית מנורה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית מאוד, רק מילים טובות יש לי להגיד עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן גיתלי דרורי, חיפה.
משוב: 29/08/2017
תיאור השירות:
התקנת שני מאווררי תקרה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אין תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאלה טל, חיפה.
משוב: 05/07/2017
תיאור השירות:
תיקון קצר בבית שהוביל לשריפת מכשירי חשמל.
חוות דעת:
הוא נתן שירות יעיל ומקצועי . לא הייתי נוכחת אומנם אבל זו התרשמות ביתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 139 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק