מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שי
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.77
מחיר 9.41
איכות 9.82
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 22 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
משה הרטל, כפר סבא.
אשרור: 04/09/2018
משוב: 24/06/2018
תיאור השירות:
בדיקה של לוח חשמל, כולל החלפה של חוטים.
חוות דעת:
היה שרות מצויין, הייתי מרוצה. נחמד ועשה עבודה טובה ויסודית, כאשר גילה את הבעיה, לא הסתפק בתיקון נקודתי. בדק את כל המערכת והחליף חלקים שיכלו לגרום לבעיה דומה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אורנה שובה, הוד השרון.
משוב: 27/05/2018
תיאור השירות:
שיפוץ חשמלי בדירה הכולל שדרוג נקודות חשמל ולוחות חשמל ובנוסף הפחתת עומס על נקודות חשמל.
חוות דעת:
הוא מקסים ומאד מקצועי. נעים לעבוד איתו בתור בן אדם ברמה האישית והמקצועית. הוא בעל מקצוע מגדיל ראש, מסתכל סביב ומוודא שכלל המערכות תקינות ולא רק התקלה אליה זומן. עושה אצלי הרבה עבודות ותמיד אזמין אותו, הייתי מגדירה אותו כאיש אשכולות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי אברהמוב, הוד השרון.
משוב: 26/03/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור אפיה של חברת לופרה.
חוות דעת:
היה מצוין, הייתי מאוד מרוצה מהשירות. הוא עלה מיד על הבעיה ותיקן אותה במקצועיות. לדעתי המחיר הוגן ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור ג'ילברט, הוד השרון.
משוב: 31/01/2019
תיאור השירות:
העברת חוט חשמל בתעלה, חיזוק של 3 שקעים לקיר ותיקון מפסק קיים.
חוות דעת:
לאחר זמן, במסגרת גישור, רצה להחזיר לי חלק מהסכום. החלטתי שלא לקבל את ההחזר אבל עצם הפניה אלי והמחשבה שהמחיר היה לא הוגן לעבודה חשובה ומיחסת תכונות של יושרה והגינות לבעל המקצוע.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
סמדר א. הוד השרון.
אשרור: 18/01/2019
משוב: 18/12/2018
תיאור השירות:
החלפה של מפסק פחת.
חוות דעת:
הוא הגיע בערב שבת בגשם שוטף ועשה את העבודה מקצועית וטובה מאד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אופיר נחמיאס, כפר סבא.
אשרור: 28/08/2018
משוב: 27/07/2018
תיאור השירות:
פירוק מאוורר תקרה והתקנתו.
חוות דעת:
אחלה! הוא היה ממש בסדר גמור ואני מרוצה מהשירות שלו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדנה אייזיק, הוד השרון.
אשרור: 31/07/2018
משוב: 27/06/2018
תיאור השירות:
חיזוק מאוורר תקרה ותיקון קצר במפוחים בגג.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, עשה עבודה טובה והגיע מהר מאוד!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עזי בן שאול, כפר סבא.
משוב: 17/07/2018
תיאור השירות:
תיקוני חשמל בבית.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע בזמן עשה עבודה מאוד מקצועית. היה נחמד ואדיב גבה מחיר הגון והייתי מאוד מרוצה ואני בהחלט ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שגיא סמולאוסקי, רעננה.
משוב: 20/06/2018
תיאור השירות:
ניסיון השחלת חוט לאינטרקום.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן והיה מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איצה לוי, הוד השרון.
משוב: 25/03/2018
תיאור השירות:
התקנה של מוצרי חשמל בטכנולוגיה מתקדמת.
חוות דעת:
הוא נותן שירות נהדר. ישר, הגון, איש נפלא. אפשר לסמוך עליו תמיד, ממוקד, עשה עבודה יפה, יסודית ומאד מקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 22 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק