מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאור
ציון כללי:
9.88
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.91
מחיר 9.70
איכות 9.88
דירוג כללי 9.88
התפלגות

מחושב על 33 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ישראל שרר, בת ים.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור שהתפוצץ.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ומקצועי, הגיע בזמן והמחיר היה הוגן, אנחנו מאד מרוצים ממנו והעבודה נעשתה במהירות ובמקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אריה נאור, חולון.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז נשלף במטבח וסיפון מתחת לכיור.
חוות דעת:
היה מצוין! התיקון היה מהיר , מקצועי ובאווירה נעימה מאוד ולא פחות חשוב במחיר סביר ביותר לדעתי. בקיצור היה מצויין! הוא מומלץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית תאוזר, בת ים.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מדהים! מעולה. בא בזמן, היה אדיב, עשה עבודה מקצועית ויסודית, הסביר מה הוא עושה ואני ממליצה עליו. הציון שאני נותנת הוא 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור גברעם, חולון.
משוב: 01/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת.
חוות דעת:
הוא היה ממש על הכייפק, עשה עבודה טובה במקצועיות והעלות הייתה הוגנת מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבל ואביעד טביב, בת ים.
משוב: 24/03/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור, והשירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריטה חזן, חולון.
משוב: 16/10/2018
תיאור השירות:
פתיחה של סתימה בביוב בצינור ראשי בדירה.
חוות דעת:
אנחנו מאוד מרוצים ומאוד ממליצים! הוא מקצועי, אמין, שירותי ואדיב. אנחנו עובדים איתו כבר הרבה זמן ולכל בעיה שיש אנחנו קוראים לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי לירז, חולון.
משוב: 17/08/2018
תיאור השירות:
החלפה של צנרת ושלוש שוחות ביוב מבטון לפסטיק בבניין בן תשע קומות.
חוות דעת:
הוא בחור זהב ובעל מקצוע ממש עשר! אני בוועד בית וכבר 5 שנים אנחנו עובדים איתו וכל הזמן הזה הוא עושה עבודה לשביעות רצוננו גם במחיר וגם במקצועיות. הוא עושה מעל ומעבר, אנחנו 34 דיירים בבניין ובאמת שלאף אחד אין תלונה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ספי כהן, יבנה.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
החלפת גומייה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
מאור היה אחלה, עשה עבודה טובה מאוד ופתר את התקלה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
פיני מוגליבסקי, תל אביב.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה באמצעות מצלמה תרמית ותיקון נזילה.
חוות דעת:
שירות מצוין, זמין טלפונית, עשה תיאום מול הדיירים בעצמו, עמד בזמנים, תקשר איתי כמו שצריך שלח לי וידאו של הצנרת, מקצועי, הסביר לי איך לעבוד מול הביטוח ועשה עבודה טובה, ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבנר פוקס, רחובות.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין. מאור התחייב להגיע ב-11.30 וכך היה. איתור הנזילה מהיר ומקצועי. מתן פתרון הולם ונאות תוך ביצוע על הצד הטוב ביותר. המחיר הוגן.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 33 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק