מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שי
ציון כללי:
9.46
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.50
זמנים 9.47
מחיר 9.67
איכות 9.72
דירוג כללי 9.46
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רובי גלפרין, בת ים.
משוב: 04/06/2020
תיאור השירות:
תיקון צבע ואיטום אמבטיה אחרי תיקון נזילה.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ציון נחמני, בת ים.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
תיקון תקרה לאחר רטיבות כולל טיח וצביעה.
חוות דעת:
מההתרשמות שלי הוא היה נחמד מאוד בטלפון ועמד בזמנים שקבענו. המחיר היה יקר מידי לדעתי ואני לא יכול להגיד שהעבודה נעשתה לשביעות רצוני.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
הילה כהן, חולון.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
תליית טלוויזיות, מראות וחיבור מכונת בכיסה.
חוות דעת:
בחור מאוד נחמד, מאוד רוצה לעזור, היה אצלי כ-3 שעות, עשה א כל העבודה הדרושות ועזר לי בעוד מספר דברים שביקשתי, משרה אוירה נעימה ומאוד רוצה לעזור, המחיר סביר וכמקובל בתחום. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד בר, בת ים.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
תליית טלוויזיה בחדר שינה עם זרוע.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! זריז , מדויק ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרינה קנטרמן, חולון.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
תליית טלוויזיה.
חוות דעת:
הוא היה אצלי אתמול והיה ממש בסדר גמור, הוא אחלה בן אדם והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סמדר ביליק, חולון.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מעצור דלת בכניסה לבניין.
חוות דעת:
היה שירות מצוין! הוא נחמד, זריז ואדיב. הוא התקין עבור ועד הבית משהו שבסופו של דבר הדיירים לא היו מרוצים, אז הוא הבטיח שיסדר את זה ולא התנער מאחריות. אני מאוד מרוצה שהוא לקח אחריות על המוצר ואמר שיחליף וידאג לזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי אהרון, חולון.
משוב: 17/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מדפים ודלתות.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. הוא מקצועי, אדיב והכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית ב, חולון.
משוב: 28/10/2018
תיאור השירות:
מריחת רובה לריצוף.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה, אבל ניסיתי לקבוע איתו פעם נוספת כי הייתי צריך לבצע עוד משהו, אבל הייתה לי הרגשה שהוא מנסה להתחמק. כמה חודשים לאחר העבודה הרובה החל להתפרק. אחרי שהרובה התפרק הוא חזר וסידר את העבודה.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ערן חדד, חולון.
אשרור: 31/07/2018
משוב: 29/04/2018
תיאור השירות:
סיוד שתי קירות וסיליקון באמבטיה.
חוות דעת:
מעולה. מקצועי ואדיב מאוד. מסודר, עובד נקי ועושה עבודה מצוינת. הוא התקשר אחר כך לוודא שהכל בסדר. חוויה מאוד חיובית. קבענו בהתחלה ליום מסוים והוא לא יכל לבוא והודיע לי מראש ככה שזה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוריס מ, חולון.
משוב: 22/05/2018
תיאור השירות:
תליית חבל כביסה.
חוות דעת:
בסדר גמור.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 556 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק