מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שי
ציון כללי:
9.53
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.57
זמנים 9.52
מחיר 9.66
איכות 9.71
דירוג כללי 9.53
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עלעל ערן, תל אביב.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
שיפוץ מקלחת הכולל טיח וצבע, תיקוני רטיבות ברחבי הבית, תיקון ארון ושטקרים.
חוות דעת:
היה מעולה! מקצועי, אמין, אדיב כיף לעבוד איתו ואשמח לעבוד איתו בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שאול מישען, תל אביב.
משוב: 15/06/2019
תיאור השירות:
תיקון רובה באמבטיה.
חוות דעת:
עבודה טובה. הוא יעיל וזמין. אבל המחיר יקר מאוד לדעתי.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
7
כללי
גירסאות
ליאור מרגלית, תל אביב.
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
תליית אביזרים באמבטיה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הייתי מרוצה מהשירות הטוב, הוא הגיע בזמן ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית ל. תל אביב.
משוב: 29/01/2019
תיאור השירות:
עבודות בבית כולל עבודות צביעה, איטום נקודתי של סיליקון באמבטיה, תלייה של ווי תליה ועוד כמה דברים. הוא היה מאוד נחמד, היה קל לתאם איתו ועשה עבודה טובה. אני ממליצה בהחלט.
חוות דעת:
היה מעולה, הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילי ל. תל אביב.
משוב: 07/09/2018
תיאור השירות:
שלושה תיקונים קטנים בחדר שינה ובאמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, מדהים, תיקן לי עבודות שמישהו אחר עשה לא טוב ולא הסכים לבוא ולתקן. אני כבר רוצה לקרוא לו שוב. אני אמליץ עליו. הוא היה מושלם, הגיע בול בזמן, למרות שזה אזור שקשה למצוא בו חניה, עשה עבודה מהירה, זריזה וטובה, בן אדם נהדר. סיכמנו מחיר מראש וזה מה שנתתי לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דב פורמן, תל אביב.
אשרור: 21/08/2018
משוב: 15/07/2018
תיאור השירות:
התקנת ידית אחיזה באמבטיה, תיקוני צבע באמבטיה, הגבהת מתלה מגבות, תלית תמונות, בדיקת דלתות בחדר אמבטיה, סתימת חורים בקיר עם שפכטל וסיד והחלפת צילינדר.
חוות דעת:
בסדר גמור. על הכיפאק, מקצועי, אדיב והכל.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מיכל פ. תל אביב.
משוב: 26/10/2017
תיאור השירות:
תיקון דלת של ארון, תליית דברים על הקירות, הרכבת ארון של איקאה ותליית ווילון אמבטיה.
חוות דעת:
קבענו והוא אמר שבסוף הוא לא יכל לבוא אז קבענו לזמן אחר והוא איחר קצת. סך הכל היה נעים לעבוד לעבוד איתו והיה אחלה. הוא לא השאיר ממש נקי אחריו אבל חוץ מזה היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יואל נ. תל אביב.
משוב: 09/10/2016
תיאור השירות:
תיקונים קטנים בבית כולל החלפת מתלים במקלחת, התקנת מעצורים לדלתות ותליית מראה.
חוות דעת:
הוא נדיר. מגיע לו 15. לא צריך להגיד לו כלום ואין בעיה לתת לו מפתח לדירה, אני מרים לו טלפון והוא נכנס בעצמו. הוא ספק לחיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורד ס. תל אביב.
משוב: 27/12/2015
תיאור השירות:
תליית גופי תאורה, חיזוק ארונית, תליית מדף, התקנת תנורים באמבטיה וסידור מערכת הסאונד.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה. עבודת ידיים ומחשבה נהדרת. הוא השאיר נקי ביחס לבעלי מקצוע אחרים שפקדו את ביתי. ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאב רז, הוד השרון.
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת מטבח ועבודת תיקון קטנה במקלחת.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה. המחיר היה סביר לדעתי, אני ממליץ עליו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 530 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק