מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בני
ציון כללי:
9.41
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.52
זמנים 9.73
מחיר 8.85
איכות 9.57
דירוג כללי 9.41
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גלית שחם, עולש.
אשרור: 12/11/2019
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
תיקון שני תריסים חשמליים ותיקון מסגרת אלומיניום של חלון.
חוות דעת:
באחד התריסים אני מודה שאני טעיתי ואמרתי לו על תריס אחר שהיה תקין שהוא מקולקל. הוא העביר על התריס התקין יד ואמר שהוא תיקן. במסגרת של החלון הוא רק הניח את הפס מתכת מחדש וכשפתחתי את התריס הוא שוב נפל. את התריס השני הוא כן תיקן. הוא לקח על כל התיקונים מחיר ממש גבוה והיה לא אמין. אני ממש מאוכזבת.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
8
יחס
0
0
כללי
גירסאות
יבגניה קונטורוביץ, כפר סבא.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
לא נכחתי בבית בעבודה אבל בעלי היה והוא מרוצה. הוא עשה עבודה טובה ונתן מחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא נ. רמת השרון.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירית לבני, כפר סבא.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
התקנת תריס חשמלי וחלון בלגי בגודל 1X1.20 מטר.
חוות דעת:
בני היה מעולה, מאוד מקצועי, הגיע בזמן, עשה עבודה מצוינת, קפדן, דאג שהכל יצא מאה אחוז, בודק, מתקן, מחליף פשוט פרפקציוניסט, מאוד נחמד, קשוב ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהוד בלום, כפר סבא.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי תקוע.
חוות דעת:
הוא היה אחלה. הגיע אלינו על הדקה, עלה על הבעיה ופתר אותה תוך חמש דקות, גבה סכום הגון והסביר מה הייתה הבעיה. היינו מאוד מרוצים ממנו, הוא בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלי כ. נתניה.
משוב: 18/04/2019
תיאור השירות:
תיקון שני תריסים חשמליים.
חוות דעת:
בני הגיע אליי פעמיים כדי לתקן את התריסים. בפעם הראשונה הוא ראה שהם לא היו מגולגלים טוב אז הוא החזיר אותם למקום. ביום למחרת התריס שוב יצא מהמקום אז בני הגיע לבדוק וראה שזה כנראה בגלל המברשות בצידי התריס, הוא הוציא סכין יפנית וחתך אותן. לא חשבתי שהוא יגבה על הביקור השני תשלום נוסף, ציפיתי שהוא פשוט יסיים את העבודה שהוא התחיל. חוץ מזה הוא הסביר מה עושה והיה נראה מבין בעבודה.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
ליאור מידן, קדימה-צורן.
משוב: 03/02/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא הגיע מהר, טיפל בבעיה במהירות ומקצועיות. יופי של שירות!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מנחם מרקס, נתניה.
משוב: 29/07/2018
תיאור השירות:
התקנה של תריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן תיאם איתי לפני, עשה עבודה טובה והייתי מרוצה.
איכות
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חן גורן, אבן יהודה.
משוב: 11/07/2018
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי, חלונות בלגים ורשתות.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, נחמד ואדיב. עומד בזמנים. סבלני מאד. עובד בצורה נקייה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הגר טבעון, קדימה-צורן.
משוב: 22/06/2018
תיאור השירות:
תיקון של תריס חשמלי.
חוות דעת:
שירות מאד טוב, קבענו מהיום למחר, בא בזמן ופתר את הבעיה צ'יק צ'ק.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יניב אתרוגי, משמרת.
אשרור: 29/05/2018
משוב: 27/04/2018
תיאור השירות:
תיקון של תריס קטן גלילה ותריס גדול חשמלי כולל פירוק והרכבה של המנוע.
חוות דעת:
הוא היה נחמד והגיע בזמן אבל המחיר שלו היה קצת גבוה בעניי. הוא נתן לנו חוות דעת מוטעת לגבי מקור הבעיה הוא אומנם לקח אחריות על האבחנה אבל עדיין דרש תשלום גם על הפירוק וגם על ההרכבה של המנוע. הוא איש נעים הליכות וקשוב ללקוח מאוד.
איכות
8
מחיר
5
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
טל שריד תשובה, מכמורת.
משוב: 12/11/2017
תיאור השירות:
התקנה של תריס חשמלי והחלפה של שתי דלתות וחלון.
חוות דעת:
היה שירות בסדר גמור ומקצועי. בני עמד בלוחות הזמנים שקבענו. המחירים שלו היו בסדר גמור. היה משהו שהוא עשה ולא היה מספיק טוב מבחינתי אבל הוא לקח אחריות, חזר למחרת ותיקן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ירון בירן, קדימה-צורן.
משוב: 25/09/2017
תיאור השירות:
תיקון מנוע תריס חשמלי והחלפת רצועות ורשתות בחלונות.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מקצועי ושירותי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירה קרסנאנסקי, נתניה.
משוב: 22/05/2017
תיאור השירות:
התקנת תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא ביצע את העבודה והכל טוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני הר זהב, יד חנה.
משוב: 22/06/2016
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה חשמלי והתקנת רשת בחלון אחד.
חוות דעת:
שירות מצוין! התקשרתי אליו ביום שישי והוא הגיע מהר, תוך שעתיים. היה אדיב והתרשמתי שעשה את העבודה בצורה מקצועית ממש. תוך 30-40 דקות הוא סיים את העבודה. היה בסדר גמור. הדבר היחיד שהתפלאתי זה בסוף מהמחיר. בטלפון הוא אמר לי את העלות של אחת מהעבודות שביצע בנפרד אבל כשהגיע הבנתי שהוא גובה את העלות כאילו הגיע לשני ביקורים עבור שתי העבודות בנפרד ולא לביקור אחד בו הוא מבצע את שתי העבודות. זה היה נשמע לי קצת יקר ביחס לכמות הזמן שעבד.
איכות
9
מחיר
3
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
בתיה פ. רמת השרון.
אשרור: 14/07/2015
משוב: 07/06/2015
תיאור השירות:
התקנה של תריס חשמלי.
חוות דעת:
הכל היה בסדר איתו. אנחנו מרוצים מהשירות. לגבי המחיר אני לא יודעת אם זה היה הוגן או לא, לא עשיתי השוואות.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב הדר, רעננה.
משוב: 01/11/2014
תיאור השירות:
ביצוע מגוון עבודות אלומיניום וחשמל, תיקון תריסים, חלונות ודלתות.
חוות דעת:
אני עובד כקבלן ולוקח אותו למגוון רחב של עבודות, הוא עובד יפה, מילה אצלו זו מילה והוא נענה לקריאות דחופות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ת. מ. הוד השרון.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי, רשת וחלונות אלומיניום.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד! מאוד מקצועי ופתר כל הבעיות שהיו בצורה מהירה ויעילה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ג. ס. רמת השרון.
משוב: 14/02/2017
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הייתי מרוצה. הוא היה מקצועי ונחמד. הוא היה יקר בעיניי.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
7
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ח. א. אבן יהודה.
משוב: 15/01/2017
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי של יציאה מהסלון, כולל פירוק כל התריס מהמקום, הרכבה מחדש של התריס והחזרת שלבים שנפלו.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, בא מיד כשביקשנו כי זה היה דחוף ועשה עבודה טובה אבל זה עלה הרבה יותר ממה שהבטיח בשביל עבודה של חצי שעה. לא השוויתי מחירים. כשדיברנו בטלפון המחיר שסגרנו היה יותר נמוך ואחרי שהוא הגיע הוא התקשר ואמר שזה יעלה יותר כי נדרש פירוק של כל התריס ולא מה שחשבנו שצריך לעשות ואמרנו לו מראש בטלפון. העבודה הייתה מעולה אבל המחיר הוריד את הציון מבחינתנו. אחרי חודש התריס נפל והוא אומר שאין אחריות על העבודה שלו וזה לא מקובל עלי. הוא לקח סכום מכובד על העבודה שלו ועכשיו התריס נפל לגמרי. לא יכול להיות שהוא יגיד לי שאין לי אחריות על העבודה. זאת פשוט חוצפה. הוא האשים את התריס שהוא לא טוב. הוא יכל להגיד שאין טעם לתקן אבל הוא לא אמר והוא תיקן ולקח הרבה מאוד כסף לתיקון.
איכות
2
מחיר
2
זמנים
10
יחס
0
תגובת העסק:
הסברתי ללקוח מראש שהתקלה בתריס היא יסודית ולא מומלץ להסתפק בתיקון נקודתי ושאיני יכול לתת אחריות על תיקון כזה, אלא רק אם אתקין תריס חדש. מדובר בתריס מאוד ישן עם שלבים מסוג משוך מוקצף שידועים באיכות הירודה שלהם. תריסים מסוג זה בחלוף השנים בהחלט יכולים להתנתק למרות ניסיונות לתקן אותם. הלקוח עשה את השיקולים שלו ובחר בתיקון נקודתי, למרות המלצתי. התיקון בוצע בהצלחה כבר לפני חודשיים. הלקוח פנה אלי שוב כעבור חודשיים וביקש שאבוא לתקן את התריס ללא תשלום. אמרתי שאבוא בשמחה, אך מכיוון שמראש לא המלצתי על תיקון כזה ולא התחייבתי לאחריות, במקרה זה הביקור יהיה כרוך בתשלום.
3
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 170 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשקבלן אלומיניום רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות אלומיניום. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק