מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.83
מחיר 9.33
איכות 9.81
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיה נסים, תל אביב.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש שלא חימם.
חוות דעת:
יוסי היה בסדר גמור. העבודה הייתה נראית מקצועית והכל עבר בצורה טובה ונחמדה. הוא עשה תיקון לדוד שכלל ניקיון וכרגע נראה שהכל עובד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גלעד קרן, תל אביב.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
היה מצוין, הקדים, גבה מחיר הוגן, היה תקשורתי ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר ש. תל אביב.
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
החלפת חלקים בדוד שמש ותיקוני אינסטלציה נוספים בבית.
חוות דעת:
שירות מעולה! הגיע בזמן, היה מקצועי ונעים מאוד לעבוד איתו. הזמינות שלו מאוד גבוהה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבי אילן, תל אביב.
משוב: 02/04/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש שקשור במערכת סולארית של בניין מגורים, כולל החלפה של פלאנג' והתקנת שסתום אל חזור
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה בצורה מקצועית ויעילה, גבה תשלום הגון והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר ס. תל אביב.
משוב: 04/12/2018
תיאור השירות:
תיקון של דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד ומקצועי, לדעתי המחיר היה מעט יקר.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
8
יחס
10
8
כללי
גירסאות
נמרוד אמס, תל אביב.
משוב: 02/09/2018
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון של דוד והחלפת דוד שמש של חברת טל סחר, בגודל של כ- 150 ליטר.
חוות דעת:
שלחתי לו סרטון שמראה את הבעיה, הוא ענה נורא מהר ואמר לי מראש את האבחנה שלו. הוא הגיע למחרת בבוקר בזמן שסיכמנו, ניסה לתקן וראינו שהנזילה ממשיכה. הוא החליף את הדוד במהירות והעבודה הייתה מעולה. הוא היה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף ד. תל אביב.
אשרור: 07/08/2018
משוב: 25/05/2018
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש הכולל החלפת חלקים.
חוות דעת:
על הכיפאק. הוא איתר את הבעיה במהירות ותיקן את הדוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת רדנאי, תל אביב.
משוב: 03/06/2018
תיאור השירות:
תיקון תרמוסטט בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, ממש עשר. גם נחמד, גם נדיב ומאד מקצועי. הוא הסביר לי הכל במהלך התיקון, ממש מצויין .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לין קרויטורו, תל אביב.
משוב: 07/05/2018
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש הכלל החלפת תרמוסטט ופלאנג'.
חוות דעת:
לא להיט. בהתחלה הוא החליף חלק מסוים ואמר שיש עוד בעיה הדורשת חשמלאי. התקשרתי לחשמלאים והם אמרו לי שזאת בעיה בדוד. הזמנתי אותו שוב פעם למרות שהוא חשב שלא יהיה לו מה לעשות אבל בסוף התברר שיש בעיה בחלק מסוים שאותו הוא לא בדק בפעם הקודמת. יכול להיות שהוא מאד מיהר בביקור הראשון ובגלל זה הוא לא עלה על הבעיה, אבל כל הסיפור לקח קצת יותר מדי טרחה לדעתי. בסוף הכל נפתר והכל בסדר.
איכות
5
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
7
כללי
גירסאות
אתי אלה, תל אביב.
אשרור: 30/01/2018
משוב: 24/10/2017
תיאור השירות:
תיקון שעון של דוד שמש.
חוות דעת:
היה טוב מאד! הגיע בזמן, תיקן מהר ונקי. חייב בהוגנות. היה מאוד אדיב. ממליצה בחום.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 825 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק