מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רועי
ציון כללי:
9.66
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.77
מחיר 9.54
איכות 9.75
דירוג כללי 9.66
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ענת ד. ירושלים.
אשרור: 26/05/2019
משוב: 25/03/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגנים ותיקון מזגנים בעייתיים בחברה.
חוות דעת:
רועי הוא אחלה איש שרות, ובעיקר אמין ודייקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דניאל ג. ירושלים.
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
דליפת גז בחיבור של המזגן איתור תקלה תיקון דליפת גז במזגן מיני מרכזי של חברת תדריאן.
חוות דעת:
עשר בהכל! נתן יחס טוב, הסתכל לראות את הדברים , היה יסודי ואני ממש מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילאור משולם, ירושלים.
משוב: 28/02/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של Elco.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הגיע בזמן כמו שהוא אמר, זיהה את הבעיה תוך 5 דק', תיקן אותה והלך, זה היה ממש צ'יק צ'ק, תוך חצי שעה הוא כבר היה בחוץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה לוינסון, ירושלים.
אשרור: 10/02/2019
משוב: 12/12/2018
תיאור השירות:
מילוי גז ותיקון.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הכי נחמד, זמין וסבלני שיש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רימונה גרסון, ירושלים.
משוב: 29/01/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן של חברת SAGA.
חוות דעת:
יש לי רק מילים טובות, משבחות ומהללות! הייתי מרוצה ממש בעיקר משום שהוא יכול היה בקלות רבה לעבוד עלי. הבעיה היתה מינורית והוא פתר אותה במקצועיות רבה, לקח תשלום על ביקור בלבד ופשוט היתה חוויה ממש טובה. נוסף על כך הוא בא די מהר, טרח ועלה לגג, ועשה הכל בתחושה כל כך טובה. הוא אדם נעים, איש מקצועי, משובח, הגון וישר. הוא נדיר בימים אלו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי בן אורי, ירושלים.
משוב: 18/01/2019
תיאור השירות:
תיקון חיישנים במזגן רגיל.
חוות דעת:
אחלה בחור, עשה עבודה טובה, עמד בזמנים ומקצועי. אני מרוצה וממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליהי של, ירושלים.
משוב: 28/11/2018
תיאור השירות:
תיקון של מזגן מרכזי כולל ניקוי והחלפה של קבל.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד. הוא בדק שהכל בסדר ואפילו התקשר יום אחרי כדי לבדוק שהכל תקין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמיר פרידמן, ירושלים.
משוב: 30/05/2018
תיאור השירות:
מילוי גז ותיקון בריחת גז במזגן מיצובישי ישן.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אברהם גל, ירושלים.
אשרור: 30/12/2015
משוב: 28/10/2015
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הזמנתי אותו בכלל להתקין לי מזגן חדש, אבל הוא הצליח לתקן לי את המזגן הישן. הוא סופר מקצועי בן אדם הגון וישר. עשה עבודה מצוינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי אוליאל, ראשון לציון.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים ומילוי גז בשני מזגנים מיני מרכזיים של חברת תדיראן כולל פירוק והרכבה.
חוות דעת:
שירות מעולה! נתן לי מחיר מאוד מאוד הגון, הוא עבד שם שעות וממש השקיע. לא הרים ידיים עד שלא עלה על הכל ותיקן, פשוט אין לי מילים. אף פעם לא התרשמתי ככה מבעל מקצוע. קדמו לו שלושה בעלי מקצוע שהיו אצלי ואף אחד לא פתר לי את הבעיה. הוא היה כאן ופשוט לא עזב עד שפתר את הבעיה, אני ממליצה עליו בחום. הוא אמין גם מבחינת המחיר, השירות והמקצועיות. עבדתי עם הרבה בעלי מקצוע ובכזה דבר לא נתקלתי. עשה בדיקה יסודית, עלה על הבעיה ונתן פה עבודה מכל הלב ובסופר מקצועיות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 399 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק