מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ויקטור
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.90
מחיר 9.64
איכות 9.89
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
א. ל. מודיעין.
משוב: 23/02/2016
תיאור השירות:
התקנת צנרת גז לחיבור יונקרס.
חוות דעת:
הוא מקצועי ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
סגור
moshe levi, מודיעין.
משוב: 17/01/2020
תיאור השירות:
התקנת ברז וחיבור גז קמין שכלל ניתוק והחלפת צינור.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
קיבלתי שירות מצוין מויקטור, היה מקצועי, נקי, מסודר, אני ממליץ עליו מאוד, לקח מחיר הוגן לדעתי ומגיע לו בהכל עשר. הוא עשה עבודה מקצועית שהפכה את הבית לחמים ומקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס זגרמן, מודיעין.
אשרור: 08/01/2020
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
התקנת ברזי גז, התקנת כיריים וחיבור גז לגריל.
חוות דעת:
שירות מדהים, בעל מקצוע חבל על הזמן, מקצועי מאוד, אמין ועמד במחיר שאמר מראש בטלפון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי מנחם, מודיעין.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
התקנת כיריים גז.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה עבודה יפה ונקייה, היתה לו סבלנות כי במהלך ההתקנה עשינו עבודה נוספת. ביצע עבודה מקצועית וגבה מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
גולן כהן, נילי.
אשרור: 05/11/2019
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
חיבור כיריים גז וגריל גז חיצוני לצנרת גז בבית.
חוות דעת:
עשה לי עבודה מדהימה! עשה פיצולים וסידר את כל החשמל. היה מדהים, אין דברים כאלה. הגיע בזמן ועשה את הכל כמו שצריך ועם חיוך. עבודה יעילה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניסים רגי'אנו, מודיעין.
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
בדיקה למערכת גז.
חוות דעת:
ויקטור היה ממש בסדר, הגיע ועשה בדיקה למערכת הגז, הוא לא הצליח לפתור את הבעיה למרות שעשה מאמץ, גילינו שיש דליפה מהצינור מתחת למרצפות, הוא לא יכל לבצע את העבודה שלא באשמתו וגם אני לא רציתי באותו הרגע להתחיל בעבודה כזו גדולה. הוא היה נחמד וגבה תשלום הוגן על הביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביב מרום, מודיעין.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור גז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, כפי שציפיתי. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, סידר מה שרציתי והיה נחמד. הוא ביצע את העבודה שסיכמנו ובמחיר שסיכמנו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
מרקו רוס, מודיעין.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
התקנת כיריים חדשות.
חוות דעת:
הוא היה יסודי, מהיר והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תרצה יסקוב, מודיעין.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
תיקון הצתה בכיריים.
חוות דעת:
ויקטור נתן שירות טוב, הגיע מהר, היה קצר וענייני. בנוסף גבה תשלום רק על הביקור. ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית אושריאל, נילי.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נקודת גז.
חוות דעת:
בסדר גמור, מקצועי ועל הכיפאק :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 187 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק