מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רישו
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.93
מחיר 9.72
איכות 9.86
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
צחי היימן, תל אביב.
משוב: 01/06/2020
תיאור השירות:
בעייה שהמים החמים נגמרים מהר מדי. לא היה ברור אם מדוברבשימוש יתר אצלנו או בעייה בדוד
חוות דעת:
חוץ מכמה בעיות קטנות, היה יחסית סביר. הגיע לבדיקה תקינות ואיתור בעיות. לא איתר כלום, אז בעצם הבעייה לא נפתרה. יכול להיות שהיא לא פתירה בכלל. ביקש תשלום מעבר לסכום שנקב בטלפון, בלא סיבה הגיונית. התוספת הייתה קטנה, אז שילמתי בלי מחאה, אבל בהחלט מקום למחשבה...
איכות
7
מחיר
7
זמנים
7
יחס
7
7
כללי
גירסאות
סגור
יוסי בוקר, תל אביב.
אשרור: 31/05/2020
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילות ותקלות בדוד.
חוות דעת:
רישו הגיע בהתראה קצרה, עלה מייד על כל התקלות שנבעו מעבודה לא מקצועית של האינסטלטור שטיפל בדוד לפניו, שלח לי תמונות של כל הבעיות ותוך שעה הוא שלח תמונות של ההתקנה שביצע, כפי שצריך להיות. מאז יש שקט והדוד חזר לעבוד כמו שצריך. איש מקצוע אמין, מקצועי, נחמד וגבה מחיר הוגן ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדם וינגרוד, תל אביב.
משוב: 22/05/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש על גג בניין.
חוות דעת:
רישו היה מעולה, נחמד, מקצועי מאוד, המחיר שלקח היה בסדר לדעתי ואני ממליץ עליו מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי הופמן, תל אביב.
אשרור: 24/05/2020
משוב: 23/03/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק בדוד חשמל.
חוות דעת:
רישו היה מעולה! נחמד, מקצועי, הגיע יחסית מהר, עשה את העבודה בצורה טובה והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכה קבילי, תל אביב.
משוב: 21/05/2020
תיאור השירות:
תיקון שני דודי שמש, אחד עקב קצר חשמלי והשני עקב נזילה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! רישו הגיע אליי בזמן, היה שירותי ועבד במקצועיות רבה. היה נעים מאוד לעבוד איתו ולדעתי גם המחיר ששלקח היה סביר. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל רסניק, תל אביב.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש שכלל החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן והעבודה הייתה טובה. אחרי שהלך הייתה בעיה והוא חזר לתקן והכל היה טוב. אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מיכאל כהן אלרו, תל אביב.
משוב: 18/05/2020
תיאור השירות:
התקנה של דוד שמש.
חוות דעת:
היה עשר! סה"כ עבודה פשוטה, אך מספיקה כדי להתרשם לטובה, איש נינוח ונעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינת בר נתן, תל אביב.
משוב: 17/05/2020
תיאור השירות:
תיקון שעון בדוד חשמלי.
חוות דעת:
רישו היה אחלה. נתן יחס מעולה, הגיע בזמן, פתר את הבעיה והיה נחמד.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי טל, תל אביב.
משוב: 14/05/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור.
חוות דעת:
היה פשוט תענוג!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קורין גרי, תל אביב.
משוב: 12/05/2020
תיאור השירות:
בדיקת דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, מאוד מקצועי והגיע בזמן שקבענו. ממש סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 644 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק