מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
יניב
ציון כללי:
9.13
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.53
זמנים 9.06
מחיר 9.24
איכות 9.22
דירוג כללי 9.13
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יואב ברגר, חולון.
אשרור: 20/03/2018
משוב: 01/01/2018
תיאור השירות:
תיקון שקע טעינה במכשיר גלקסי.
חוות דעת:
הוא היה מאוד אדיב ושרותי. הוא ביצע תיקון והחזיר לי את המכשיר, אחרי זה התברר שכמה דברים נפגעו בתיקון, החזרתי לו אותו, הוא תיקן על חשבונו והחזיר אותו אלי עם שליח.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
סגור
איציק לירון, חולון.
אשרור: 07/11/2017
משוב: 03/09/2017
תיאור השירות:
תיקון מכשיר סמסונג A5, כולל החלפה של האוזניה.
חוות דעת:
היה שירות בסדר גמור, הייתי מרוצה .
איכות
9
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אבי סרוסי, בת ים.
משוב: 27/07/2015
תיאור השירות:
תיקון שקע טעינה בטאבלט מחברת סמסונג ותיקון מסך וכפתורים במכשיר נייד מחברת סמסונג 5S. כולל גם רכישה של מדבקת זכוכית למסך וכיסוי לנייד.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! הוא בחור נהדר, הוא פתר לי את כל הבעיות במכשירים. הוא מקצועי מאד ואיכותי גם מבחינת התשלום הכל היה טוב איתו. המחירים שלו היו מעולים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי ה. חולון.
משוב: 11/01/2015
תיאור השירות:
עדכון גרסה בגלקסי 3.
חוות דעת:
הם עשו עבודה מקצועית והיו מאוד אדיבים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניר תבל, תל אביב.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
תיקון שקע טעינה במכשיר מסוג סמסונג S6.
חוות דעת:
הגעתי אליו, הוא הסביר לי את האפשרויות של התיקון וגם את הסכנות, תיקן מהר וטוב. איש מקסים שנותן יחס מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומרי גולד, תל אביב.
משוב: 20/01/2019
תיאור השירות:
העברת נתונים ממכשיר מסוג סמסונג גלאקסי למכשיר מסוג שיואמי.
חוות דעת:
שירות מצוין. הוא מקצועי ונחמד. גם עמד בזמנים וגם המחיר היה סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרדכי שיר חן, תל אביב.
אשרור: 01/11/2018
משוב: 02/09/2018
תיאור השירות:
תיקון רמקול במכשיר גלקסי.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב מאוד ונתן לי קבלת פנים יפה. היה אמין ותיקן את התקלה ללא תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שגיא אשין, תל אביב.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 09/07/2018
תיאור השירות:
העברת מידע מאייפון לאנדרואיד מסוג סמסונג 9S.
חוות דעת:
היו בסדר, זה פשוט לקח המון זמן והם היו צריכים לעשות את העבודה בשתי פעמים. הפלאפון היה שם לפחות שבוע, אז אני לא יודע אם זה אשמתם או שהיה משהו אחר, או שזה הזמן שזה לוקח, אבל מבחינתי זה היה הרבה זמן. הם עשו את העבודה, אבל העניין הזה הפריע לי.
מחיר
9
זמנים
3
יחס
8
8
כללי
גירסאות
בני שכטר, רעננה.
משוב: 24/07/2018
תיאור השירות:
החלפת סוללה במכשיר גלקסי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. התיקון ארך צ'יק-צ'ק ולא חיכינו הרבה זמן. גם המחיר היה בסדר גמור ביחס לשוק. בן אדם נחמד, ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלום ויסמן, גבעת שמואל.
אשרור: 23/05/2018
משוב: 19/09/2017
תיאור השירות:
ניקוי מכשיר נוט 5 של חברת סמסונג.
חוות דעת:
היה אחלה! באמת היו מעולים! עשו עבודה טובה והיו ישרים, תיקנו ולקחו מחיר הוגן. מצוינים! הצטבר אבק ולכלוך אז הם ניקו את המכשיר והתקלה נפתרה. היו מקצועיים, אין לי מה להגיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 481 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמעבדת סלולר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני סלולר. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק