מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביעד
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.84
מחיר 9.53
איכות 9.72
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עמרי ל. רמת גן.
משוב: 17/01/2019
תיאור השירות:
תיקון של פאנל אזעקה, תחזוקה למערכת אזעקה והחלפת גלאי.
חוות דעת:
היה שירות נהדר! הבחור סבלני ונחמד, עזר לי בהכל והסביר כל דבר שעשה. לקח מחיר הגון לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אביעד רוזנברג, תל אביב.
משוב: 31/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת אזעקה.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד, הוריד את הנעליים בכניסה לבית לבקשתי, החליף סוללה למערכת האזעקה ואיתר תקלה שמתקין האזעקה שאיתו עבדתי קודם גרם בעת ההתקנה ולא ידע לתקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל סלומון, רעננה.
משוב: 14/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מגנט מערכת אזעקה בדלת כניסה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, המחיר שגבה היה סביר יחסית והשירות היה טוב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ורד ד. גני תקווה.
משוב: 07/02/2019
תיאור השירות:
התקנה מחודשת של מערכת אזעקה וסידור טלפונים קווים ואינטרנט בבית.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגית ק. פתח תקווה.
משוב: 05/02/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת אזעקה שכלל הזזת גלאי אזעקה וכיול מערכת.
חוות דעת:
הוא מדהים! היה זמין לענות כשהתקשרנו וגם הגיע בזמן כשקבענו. דיבר מאוד יפה ומאוד לעניין. עבד בצורה מקצועית ונקייה. אמרתי לו שצריך להחליף סוללות בכל הגלאים, נתן מחיר הוגן להזזת הנקודה. לאחר שבדק הוא היה מאוד הגון ואמר שאין צורך להחליף סוללות למרות שהוא כבר נערך לזה והביא איתו הכל. הוא לא גבה על זה תשלום וטיפל רק במה שבאמת היה צריך לטפל. נתן את כל המידע שצריך. אנחנו מאוד מרוצים, הוא אחלה ממש :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד אביים, כפר סבא.
אשרור: 16/01/2019
משוב: 20/07/2018
תיאור השירות:
תיקון מערכת אזעקה בבית פרטי.
חוות דעת:
בעל מקצוע נהדר. השארתי לו הודעה וחזר אלי מהר, כשדיברנו בטלפון כבר אמר שייתכן ולא יצטרך להגיע ולגבות כסף. נשאר איתי במשך 20 דקות על הקו כדי לייעץ לי אילו פעולות לבצע (ניתוק חוט מסוים, חיבור חוט אחר) ואכן נפתרה הבעיה. אני מרוצה מאד.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד גינזבורג, שוהם.
אשרור: 06/12/2018
משוב: 05/06/2018
תיאור השירות:
החלפת אזעקה, החלפת קודן ותיקון והתקנת תקשורת.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! איש מקצועי מאוד, אדיב עם סבלנות רבה ומחירים הוגנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף דגני, תל אביב.
משוב: 27/11/2018
תיאור השירות:
תיקון מערכת אזעקה.
חוות דעת:
הוא היה פשוט פנטסטי! בחור סימפתי, אחראי ומקצוען.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב ג. תל אביב.
משוב: 14/06/2018
תיאור השירות:
תיקון של אזעקה.
חוות דעת:
היה מעולה! ממש עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטע לפורט, חולון.
משוב: 10/06/2018
תיאור השירות:
תיקון של מערכת אזעקה בבית פרטי.
חוות דעת:
היה מצוין, גם המענה הטלפוני לפני שהוא הגיע לעשות עבודה- הוא ענה מיד, וגם המענה הטלפוני לאחר מכן היה מעולה. הוא בא והבהיר מראש מה הולכת להיות עלות העבודה, כדי שלא יהיו הפתעות, הגיע עם עוד עבוד ושניהם היו אדיבים, נעימים, נחמדים ועבדו נקי, ענו על כל השאלות בצורה מצוינת. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 128 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי אזעקות ומצלמות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק