מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביעד
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.84
מחיר 9.53
איכות 9.70
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ארנון לוי, גבעתיים.
משוב: 31/03/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום למשרד.
חוות דעת:
היה מצוין! לא נתקלתי עדיין באיש מקצוע מסוגו, מבחינה מקצועית ואישית. היתה בעיה יסודית באינטרקום, שהצריכה העברה למעבדת החברה. הוא פירק את המכשיר, לקח אותו למעבדה, החזיר אותו והרכיב אותו שנית ואח"כ היה במעקב לוודא את תקינותו. כל זה עם יחס מאוד טוב- בקיצור, בן אדם ואיש מקצוע נדיר באיכותו. ירבו כמוהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
אורן פוני, גבעתיים.
משוב: 26/02/2019
תיאור השירות:
התקנה של נקודות תקשורת בבית.
חוות דעת:
מעולה! הגיע בזמן , היה נחמד וממש על הכיפאק. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמרי ל. רמת גן.
משוב: 17/01/2019
תיאור השירות:
תיקון של פאנל אזעקה, תחזוקה למערכת אזעקה והחלפת גלאי.
חוות דעת:
היה שירות נהדר! הבחור סבלני ונחמד, עזר לי בהכל והסביר כל דבר שעשה. לקח מחיר הגון לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר פרייזל, רמת גן.
משוב: 18/06/2018
תיאור השירות:
תיקון רשת ביתית.
חוות דעת:
הוא היה מאוד בסדר ומצוין, גם במחיר. מה שאמר מראש זה מה שהיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמנון ב. רמת אפעל.
אשרור: 22/11/2016
משוב: 24/05/2016
חוות דעת:
היה מצוין! אביעד הגיע בזמן, היה נחמד ומקצוען אמיתי. בעל בקיאות גבוהה במערכות, קפדן, עובד נקי ואסתטי. כל זאת בהגינות וביושר. מומלץ בחום. הלוואי והיו כמוהו בשטחים אחרים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורנה אנגל, רמת גן.
אשרור: 08/11/2016
משוב: 08/05/2016
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום השייך לשער הכניסה לבית.
חוות דעת:
הוא היה יוצא מן הכלל, אני מרוצה מהכל. הוא מנומס, מקצוען, אדיב ומגיע בזמן. הוא עושה עבודה מהירה, קסם של בן אדם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שאול ד. רמת גן.
אשרור: 13/09/2016
משוב: 16/03/2016
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה ג. גבעתיים.
משוב: 21/03/2016
תיאור השירות:
בדיקה ואבחון של תקלה באינטרקום בבניין.
חוות דעת:
שירות מצויין. בעל מקצוע נחמד ואדיב, הגיע בזמן שקבענו. איבחן את התקלה והחליף את החלק התקול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני בירגר, גבעתיים.
משוב: 02/02/2016
תיאור השירות:
החלפת מנעול חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה סבבה ובא בזמן, הוא חזר פעם שנייה כדי לתקן שוב משהו.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אודליה קלדרון, יהוד.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום בבית פרטי.
חוות דעת:
היה מצוין! טיפל בתקלה אבל בצורה לא מספיק אסטטית והשאיר צינור בולט ולא חבוי.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 128 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי אזעקות ומצלמות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק