מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביעד
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.84
מחיר 9.53
איכות 9.70
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עדי ב. תל אביב.
אשרור: 01/04/2019
משוב: 03/10/2018
תיאור השירות:
העברת כבל של אינטרנט לאחד החדרים.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אביעד רוזנברג, תל אביב.
משוב: 31/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת אזעקה.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד, הוריד את הנעליים בכניסה לבית לבקשתי, החליף סוללה למערכת האזעקה ואיתר תקלה שמתקין האזעקה שאיתו עבדתי קודם גרם בעת ההתקנה ולא ידע לתקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שילה נחשון, תל אביב.
אשרור: 17/03/2019
משוב: 20/08/2018
תיאור השירות:
התקנת שלוש מצלמות אבטחה
חוות דעת:
עבודה נהדרת! בחור מקסים, עובד נקי ומסודר. הגימורים שלו - שזה הכי חשוב לי- מצוינים! סגר כל חור כמו שצריך וגם שם סיליקון נגד רטיבות. באמת עבודה מכל הלב. מקצועי מאוד לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניצן סויסה, תל אביב.
משוב: 15/03/2019
תיאור השירות:
התקנת קודן בדלת כניסה ונקודות תקשורת במשרד.
חוות דעת:
הוא בחור מקסים. העבודה הייתה מצויינת, הוא היה שירותי ונעים. מגיע לו עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי גוטמן, תל אביב.
משוב: 28/02/2019
תיאור השירות:
סידור אינטרקום ביתי.
חוות דעת:
מותק של בן אדם, הוא היה נחמד וסופר מקצועי. 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני דיין, תל אביב.
משוב: 21/02/2019
תיאור השירות:
החלפת מצלמת אבטחה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. בחור נחמד וידידותי לסביבה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר בן נפתלי, תל אביב.
משוב: 20/01/2019
תיאור השירות:
התקנת מצלמות אבטחה.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ומדוייקת והיה אדיב ושירותי. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן לוי, תל אביב.
משוב: 15/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת אינטרקום.
חוות דעת:
הוא בא לתקן לי תקלה שמישהו אחר עשה. הוא אמר שהמכשיר מקולקל. אני מרוצה מאד, מאד מהבן אדם הזה. הוא צדיק, ישר והגון. אני נותן לו על הכל עשר. מגיע לו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל בוך, תל אביב.
אשרור: 08/01/2019
משוב: 03/06/2018
תיאור השירות:
הזזת קווי תקשורת של אינטרנט וטלפון כולל חציבה לחדר אחר.
חוות דעת:
הוא הגיע לראות במה מדובר, ציין מהן האפשרויות להעברת הקווים ומהי המלצתו למיקום הנכון וציין את העלות הכספית. הגיע עם עובד נוסף במועד שקבענו תוך ווידוא טלפוני מקדים. ביצעו עבודה מקצועית ומדויקת עם מחשבה על הפרטים הקטנים שאינם מובנים מאליהם ודאגו לנקות את הרצפה מפסולת החציבה בקיר. העבודה נעשתה באדיבות, בנימוס ובסבלנות רבה לרבות זמן המתנה כדי לוודא שהתקשורת עולה. למחרת אביעד התקשר לוודא שהכל עובד כשורה. שירות מקצועי, אמין, מדויק ואדיב - נדיר. ממליצה מכל הלב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון יצחק, תל אביב.
אשרור: 30/12/2018
משוב: 02/07/2018
תיאור השירות:
החלפת אינטרקום בבית.
חוות דעת:
מצוין! אני מאוד מרוצה! הוא עמד בזמנים ובמילה שלו וגם הצוות שבא איתו היו מאוד מסורים ומקצועיים ואני מאוד ממליץ עליו, הוא אדם מיוחד. חשוב לי להגיד למרות שהיתה הוצאה שלא תכננתי, יצאתי בהרגשה טובה בזכותו ובזכות השירות המצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 128 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי אזעקות ומצלמות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק