מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
עמיחי
ציון כללי:
9.52
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.66
זמנים 9.69
מחיר 9.19
איכות 9.55
דירוג כללי 9.52
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נדב הלחמי, תל אביב.
משוב: 13/10/2019
תיאור השירות:
החלפת ספק כוח למחשב של חברת אייבורי.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא היה נחמד, זמין ועשה עבודה טובה. היה מקצועי והמחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דביר צ. תל אביב.
משוב: 10/09/2019
חוות דעת:
סך הכל היה טוב!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
הדסה קירשן, תל אביב.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד של חברת lenevo.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, מקצועי, שירותי, נעים ומאוד נהניתי. מרוצה וממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיה לוינגר, תל אביב.
משוב: 20/02/2019
תיאור השירות:
התקנת רשת, טלפון וטלוויזיה מבוססת אינטרנט בדירות להשכרה קצרה
חוות דעת:
הוא פתר לי את הבעיה בצורה האופטימלית וכזו שחוסכת לי הכי הרבה כסף. הוא חשב על הכיס שלי, אני ממש מעריכה את זה. הייתי צריכה עבודה לא סטנדרטית שדורשת חשיבה מחוץ לקופסה, יותר ממה שאפשר לקבל מהחברות שנותנות את הרשתות. היה צריך פתרון יצירתי וחכם ועמיחי הצליח לעשות את זה מכל הבחינות הכי טוב שאפשר. גם נתן פתרון וגם ביצע אותו בצורה אסתטית. מגיע לו 11, לא רק שהוא סופר מקצועי, הוא גם נותן טיפים טובים אקסטרה. המחיר שלו הכי טוב, מפיקים ממנו את המירב וגם מקבלים עצות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב ולד, תל אביב.
משוב: 18/02/2019
תיאור השירות:
ביקור בנוגע לתקלה במחשב מחברת אפל.
חוות דעת:
הגיעה אלי זמן שקבענו, ובחן את התקלה, אמר לי את מסקנותיו, היה נחמד מאד ונדיב, ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד בובטס, תל אביב.
אשרור: 06/12/2018
משוב: 07/08/2018
תיאור השירות:
החלפת דיסק קשיח במחשב נייח.
חוות דעת:
אדם נחמד, אדיב ומקצועי. הגיע בזמנים לא רגילים, והבעייה נפתרה.
איכות
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
נירה הירש, תל אביב.
אשרור: 05/11/2018
משוב: 07/08/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לנתב.
חוות דעת:
מעולה. הוא נתן עצות בטלפון ופתר לנו את הבעיה ללא תשלום.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל חוברס, תל אביב.
אשרור: 31/10/2018
משוב: 17/07/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני.
חוות דעת:
הייתה בעיה שהמחשב לא נטען והוא הציע לנסות כבל אחר, ההצעה באמת עבדה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבישי דודאי אדלר, תל אביב.
אשרור: 09/10/2018
משוב: 09/07/2018
תיאור השירות:
תיקון של מסך במחשב נייד.
חוות דעת:
היה שירות נהדר! הוא אדיב, מגיע בזמן, הכל מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מריאן בכרך, תל אביב.
אשרור: 02/10/2018
משוב: 30/05/2018
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 275 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק