מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רוני
ציון כללי:
9.60
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.55
זמנים 9.67
מחיר 9.40
איכות 9.63
דירוג כללי 9.60
התפלגות

מחושב על 58 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יהודה אלמליח, הוד השרון.
משוב: 01/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב חיצוני בעזרת ביובית.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא היה מקצועי, עבד מהר והמחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
יוסי כהן, הוד השרון.
משוב: 07/12/2018
תיאור השירות:
שאיבת בור ביוב.
חוות דעת:
מבחינת הזמנים אמר שיגיע בשעה מסוימת והגיע שעה אחרי. גם המחיר לא היה זול לדעתי. במהלך העבודה הם נתקלו בבעיה ובאמת השתדלו ובסוף גם פתרו את הבעיה.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
7
יחס
8
8
כללי
גירסאות
ניסים זילכה, הוד השרון.
משוב: 17/09/2017
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב בבנין וניקוז.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! יש לי רק מילים טובות להגיד עליו. הוא עשה את השירות בזמן לא סביר, הייתה הצפה של ביוב והוא הגיע מהיר וטיפל בזה במקצועיות וניקה ולא עזב את השטח עד שראינו שכל המעברים פתוחים. הוא ממש הציל אותנו! הוא עשה עבודה מעולה ורק מילים חמות אפשר להגיד עליו. הוא נתן שירות מקצועי והיה על הכיפאק, ממש בחור רציני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ראובן מרכוס, פתח תקווה.
משוב: 03/10/2019
חוות דעת:
סה"כ מאד נחמד, הייתי מרוצה מאד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שגיב בר, גבעתיים.
משוב: 01/09/2019
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר, ואני מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
זיו א. רמת גן.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב בעזרת ביובית.
חוות דעת:
הזמנתי את רוני בעקבות סתימה בדירת קרקע והסתבר שצריך ביובית ובאותו יום שלח מישהו שיגיע לשאוב את הביוב. אחרי כמה ימים הסתבר שהשאיבה לא פתרה לגמרי את הבעיה, דיברתי איתו והוא שלח פעם נוספת מישהו שעבד הפעם מתוך הדירה ופתר את הבעיה. למרות שמדובר בפעולה נוספת הוא לא גבה ממני תשלום נוסף. הוא היה מאוד אדיב בקטע הזה. במהלך כל התהליך הוא היה מאוד נחמד וזמין, ממש על הכיפאק. אני ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירה גרשוני, רמת השרון.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בעזרת ביובית.
חוות דעת:
זה היה יוצא מן הכלל! איזה הגינות והתנהגות. רוני שלח את העובד שלו והוא היה נהדר. הוא בא עם ביובית וממש בדק לי את כל הביובים. הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עילית קופפרמן, יהוד.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה וניקיון של ביוב.
חוות דעת:
רוני היה בסדר גמור, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. בסך הכל אנחנו מרוצים ממנו (:
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר ר. רמת גן.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל צ. תל אביב.
משוב: 19/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב בבניין.
חוות דעת:
רוני שלח עובד שלו- בחור בשם יורם שהיה סופר מקצועי, נחמד ואדיב. הגיע נורא מהר ופתר את הבעיה תוך כמה דק'. שירות נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 58 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק