מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רוני
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.91
מחיר 9.70
איכות 9.85
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איציק זיזוב, נתניה.
משוב: 25/12/2015
תיאור השירות:
התקנת נקודת מים מתחת לכיור למדיח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן ועשה את העבודה, המדיח עבד כמו שצריך לאחר מכן.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דוד בנט, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 04/05/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה ממש מעל ומעבר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן יוסף, קציר-חריש.
משוב: 06/04/2020
תיאור השירות:
תיקוני אינסטלציה בכיור וניאגרה.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סלביק טרכטנרבג, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 06/04/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
מגיע לו 10, פשוט מצוין! הזמנתי אותו, הכל היה בסדר, הוא הגיע בהתראה קצרה ואני מאוד מרוצה מהשירות שקיבלתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון צ'פניק, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 05/04/2020
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותם טרודל, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 19/03/2020
תיאור השירות:
תיקון אינסטלציה במטבח.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד, שירותי, מקצועי והייתי ממש מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן שרייבר, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 01/03/2020
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא אדם מאוד אמין ומגיע על הדקה. הגיע עם המכשור שלו ועבד די קשה לפתוח את הסתימה ולאחר שניסה בכמה דרכים ולא הצליח אמר שאני צריך לפנות לשירותי ביובית שיעשו את העבודה. לאחר שהתקשרתי לבעל מקצוע וביקשתי ממנו שידבר ישירות עם רוני, בעל המקצוע הציע לו לנסות לפתוח את הסתימה עם פומפה וזה עבד. אז מצד אחד רוני היה ממש אמין ולא לקח תשלום על הביקור אבל מצד שני העבודה לדעתי לא מקצועית.
איכות
6
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
אולי גוטשל, קציר-חריש.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
אספקה והחלפת ברז במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה ואני מרוצה בהחלט. המחיר היה הוגן והוא הגיע בזמן.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יאיר בן בסט, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה בצנרת.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה! הגיע פעמיים, בפעם הראשונה איתר את הבעיה ולאחר מכן הגיע לתקנה. הוא היה הוגן מאוד במחיר, אמין וסבלני, הרושם שעשה היה טוב מאוד! מקווה שגם האיכות טובה אך את זה מוקדם מידי לדעת.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל געש, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב ותיקון נזילה בצינור אסלה שכלל פירוק האסלה והחלפת גומייה.
חוות דעת:
התיקון בוצע כמו שצריך, המחירים נראים לי סבירים ביחס למחירי השוק. נראה אמין, הגיע בזמן ויש עם מי לדבר, נחמד. מקווה שהתיקון יעמוד במבחן הזמן.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 712 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק