מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רוני
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.86
מחיר 9.51
איכות 9.83
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אולי גוטשל, קציר-חריש.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
אספקה והחלפת ברז במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה ואני מרוצה בהחלט. המחיר היה הוגן והוא הגיע בזמן.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
יאיר בן בסט, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה בצנרת.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה! הגיע פעמיים, בפעם הראשונה איתר את הבעיה ולאחר מכן הגיע לתקנה. הוא היה הוגן מאוד במחיר, אמין וסבלני, הרושם שעשה היה טוב מאוד! מקווה שגם האיכות טובה אך את זה מוקדם מידי לדעת.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל געש, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב ותיקון נזילה בצינור אסלה שכלל פירוק האסלה והחלפת גומייה.
חוות דעת:
התיקון בוצע כמו שצריך, המחירים נראים לי סבירים ביחס למחירי השוק. נראה אמין, הגיע בזמן ויש עם מי לדבר, נחמד. מקווה שהתיקון יעמוד במבחן הזמן.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רות זך, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 06/01/2020
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מצוף בניאגרה.
חוות דעת:
רוני היה ממש טוב, היה נחמד מאוד, ענייני, עשה עבודה נקייה ומסודרת במחיר ממש טוב. ביקשתי ממנו שיעשה לי עוד תיקון קטן עם רובה והוא עשה זאת בשמחה. היה נעים והגון, אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן שרייבר, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא אדם מאוד אמין ומגיע על הדקה. הגיע עם המכשור שלו ועבד די קשה לפתוח את הסתימה ולאחר שניסה בכמה דרכים ולא הצליח אמר שאני צריך לפנות לשירותי ביובית שיעשו את העבודה. לאחר שהתקשרתי לבעל מקצוע וביקשתי ממנו שידבר ישירות עם רוני, בעל המקצוע הציע לו לנסות לפתוח את הסתימה עם פומפה וזה עבד. אז מצד אחד רוני היה ממש אמין ולא לקח תשלום על הביקור אבל מצד שני העבודה לדעתי לא מקצועית.
איכות
6
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
יעקב מ. פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 26/03/2019
תיאור השירות:
בדיקת גג.
חוות דעת:
אדם מאוד מקסים ומאוד נחמד! היה לי חשש שיש לי דליפה מהגג כי התחיל לקבל עובש, אבל הוא בא, הסתכל ואמר שזה עניין של שינויים בין חום לקור ושהכל בסדר. הוא השקיע זמן ואנרגיות, עלה, ירד, בדק ולא גבה תשלום. כל הכבוד לו!
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל צאלון, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במערכת ניקוז של המקלחת שנגרמה משורשים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. עשה עבודה זריזה וגבה מחיר סביר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עמוס בר, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במערכת הביוב.
חוות דעת:
השירות היה טוב, רוני היה ענייני, יעיל, הגיע מהר ופתר את הבעיה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איתי סמרי, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון שסתומים קרועים בשתי אסלות.
חוות דעת:
מעולה! נחמד, אחלה שירות וזמינות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן ששון, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה! מקצועי, אדיב והוגן.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 667 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק