מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רוני
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.92
מחיר 9.70
איכות 9.85
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
בוריס יודוביץ, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 11/08/2020
תיאור השירות:
תיקן נזילה באסלה והחלפת צנרת ישנה בברז במטבח.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אבי פרח, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 31/07/2020
תיאור השירות:
החלפת שסתום אל חזור בשעון מים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הכל עשר, הוא הגיע בזמן, מה שהיה צריך לעשות הוא עשה והמחיר שלו הוגן. ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נאור שם טוב, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 26/07/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור המטבח.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אדיב נחמד ועשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורם פומר, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 30/06/2020
תיאור השירות:
איתור מקור הצפה בביוב מחוץ לבית.
חוות דעת:
הוא זיהה מהר מאיפה מגיעה ההצפה, עדכן אותי שאני אמור להתקשר לעירייה וסה"כ היה בסדר גמור.
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רון רוסטובסקי, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 08/06/2020
תיאור השירות:
החלפת צנרת במטבח.
חוות דעת:
היו לנו מים שהתחילו לעלות מהרצפה בקומת קרקע במטבח. לא רציתי לעשות משהו יותר מידי מסיבי כי לא היה טעם לעשות שיפוץ גדול אבל הוא היה ממש מעולה, לא יכולתי לבקש משהו יותר טוב מהשירות שהוא נתן לי. היה לו חשוב שקודם כל אבדוק בפוליסת ביטוח מבנה שלי, הוא ממש ישב וחיכה ועזר לי בעצמו אפילו. הוא פשוט נתן לי אחלה עצות, אמר לי לצלם כל דבר וזה ממש עזר לי אח"כ עם הביטוח, זה גם משהו שייאמר לזכותו. בנאדם מאוד נעים ומקסים, לקחתי אותו כי היה ראשון בדירוג, הופתעתי שהוא יכול היה להגיע בשישי בצהריים והוא הגיע ממש מעכשיו לעכשיו. בנוסף גם נתן לי המלצה אחר כך מבחינת הריצוף. באמת מעולה, המחיר היה טוב, הוא מקצועי מאוד והצליח לעשות את זה דיי מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד בנט, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 04/05/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה ממש מעל ומעבר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן יוסף, קציר-חריש.
משוב: 06/04/2020
תיאור השירות:
תיקוני אינסטלציה בכיור וניאגרה.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סלביק טרכטנרבג, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 06/04/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
מגיע לו 10, פשוט מצוין! הזמנתי אותו, הכל היה בסדר, הוא הגיע בהתראה קצרה ואני מאוד מרוצה מהשירות שקיבלתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון צ'פניק, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 05/04/2020
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותם טרודל, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 19/03/2020
תיאור השירות:
תיקון אינסטלציה במטבח.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד, שירותי, מקצועי והייתי ממש מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 755 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק