מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רוני
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.91
מחיר 9.70
איכות 9.85
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מקס ט. חדרה.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
בדיקת כיור סתום ואסלה שלא מתרוקנת.
חוות דעת:
יחס טוב, הייתי מרוצה בסה"כ.
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
סגור
איתי כ., חדרה.
משוב: 03/03/2020
תיאור השירות:
בדיקת נזילה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה מעולה ממש! בעל המקצוע היה מצוין, ידע את העבודה שלו וגבה מחיר הוגן. אני ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל שחרור, מאור.
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב של מכונת הכביסה.
חוות דעת:
היה מצוין! שירות מקצועי, מהיר ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרים שוימר, חדרה.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
תיקון ברז מתחת לכיור מטבח.
חוות דעת:
רוני היה מעולה ועשה הכל לשביעות רצוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עירית ל. חדרה.
משוב: 16/12/2019
חוות דעת:
מומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי שועה, חדרה.
אשרור: 27/11/2019
משוב: 24/01/2019
תיאור השירות:
פיצוץ בצנרת מים של דירה.
חוות דעת:
לא היו לי מילים, הוא היה פשוט מצוין! הגיע בזמן וסיים את העבודה במהירות. הוא עשה את העבודה כמו שצריך והמחיר שלו היה טוב לדעתי. הייתי מאוד מאוד מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל בחרי, חדרה.
משוב: 25/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת נזילה באמבטיה.
חוות דעת:
רוני היה מצוין! הוא בא בחול המועד בערב לבדיקה ולא רצה לקחת כסף על הבדיקה, אבל הבאנו לו בכוח והוא הסכים לקחת רק חצי מהמחיר שלוקחים בדרך כלל, מגיע לו בהכול עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר גולן, חדרה.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה בצנרת של הבית.
חוות דעת:
רוני הגיע מספר פעמים על מנת לאתר את הקלה, אשר לא הייתה קלה לאיתור, ופעל בשיקול דעת. אנו מאוד מרוצים מהשירות האדיב, הזמינות והמקצועיות. סך הכל עשה עבודה מקצועית .
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלכס גולדין, חדרה.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
טיפול ב-2 ברזים באמבטיות.
חוות דעת:
רוני בא מהר ובזמן, היה מצוייד בכל הכלים האפשריים, עבד באופן מקצועי, מהר ונקי. בנוסף לעבודה נתן יעוץ מקצועי, ישר ואמין בשורה של נושאים בתחום האינסטלציה, היה מאוד נחמד וידידותי. כל הכבוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטליה דובקין, חדרה.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים בדירה.
חוות דעת:
שירות מעולה! לא ידענו מה הבעיה, ראינו שיש טפטוף די חזק. הוא הגיע בזמן ואפילו לפני. מהר מצא מה הבעיה ותיקן אותה. לקח מחיר נמוך יותר ממה שאמר מראש. בן אדם מאוד נחמד וממש מקצועי. אני מאוד מרוצה ממנו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 713 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק