אני חייב להודות שקצת התאכזבתי למרות כל ההמלצות.
רוני אחלה בחור אבל הרגשתי שלא מספיק התאמץ לפתור את הבעיה ובאמת לא פתר אותה והלך. לאחר מכן הגיע בעל מקצוע אחר ופתר את הבעיה דיי מהר.
חבל.
פתיחת סתימה במטבח וייעוץ לגבי מספר בעיות אינסטלציה בדירה חדשה מקבלן.
חוות דעת:
בעל מקצוע מעולה, בא בזמן, חושב ומסביר לפני ואחרי הביצוע, אדיב מאד ומחיר מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גדעון אקשטיין, בית חנניה.
משוב: 18/04/2024
תיאור השירות:
איתור סתימה בביוב החצר הפרטית בבית פרטי.
חוות דעת:
רוני על הכיפאק, בא בזמן וגם המחיר לטעמי הגון לחלוטין. הכל בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
מרק חפץ, זכרון יעקב.
משוב: 14/04/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
רוני היה בסדר גמור. לדעתי, המחיר סביר וסך הכל, אני מרוצה מהשירות!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רמי וייס, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 11/03/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
קודם כל התרשמתי מהחייכנות, מהטוב לב, מהנכונות לעזור ומהמקצועיות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאשה ארקוליס, פתח תקווה.
משוב: 09/11/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו ביוב במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארז בן יעקב, אור עקיבא.
משוב: 04/09/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עינת קליין, כרם מהרל.
משוב: 27/06/2023
תיאור השירות:
ניסיון לפתיחת סתימה במשאבת מים.
חוות דעת:
הוא היה סבבה לגמרי. הוא ניסה וחיפש את שורש הבעיה אבל לא הצליח. קראתי אחר כך לאינסטלטור אחר שכן הצליח למצוא את הבעיה, לכן אני לא יודעת לדרג איכות ומחיר.
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
NSP skin, חדרה.
משוב: 13/06/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
רוני היה מצוין, הייתי מרוצה מהשירות ומהמענה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי שני, חריש.
משוב: 28/02/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח בצנרת המים.
חוות דעת:
לא הייתי בדירה, השוכר שלי הסביר שרוני מקצועי. רואים שהוא יודע לעבוד ושהוא אמין.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1134 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
הסמכה צילום תרמוגרפי
המכון הישראלי לעדים מומחים בביתי משפט
מנהלי מערכות אינסטלציה
מנהל מערכות אינסטלציה
אודות
רוני בכלל עסק בתחום התעופה, והוא גם בוגר בית הספר לתעופה. אבל כשהבין שיש לו רקע טכני טוב ושאינסטלציה זו האהבה האמיתית – הוא החליט להקדיש את עצמו ללימודים בתחום.
"בשבילי הלקוח במקום הראשון. אני לא מוכן לעשות חצי עבודה, או שאני עושה או שלא. ככה יוצא שכמעט כל לקוח משאיר לי חיוך על הפנים".
חוץ מלעסוק באינסטלציה, יש לרוני גם תעודה של עד מומחה ובורר בבתי משפט, ובזמן הפנוי שעוד נשאר לו הוא גם מדריך טיולי ג'יפים.
הוא מעיד על עצמו שהוא פרפקציוניסט, ולא מוכן לוותר עד שהוא ימצא את הפיתרון לתקלה. ולגבי השאיפות לעתיד? "אני כמובן רוצה להישאר בתחום האינסטלציה, ורק להיות בריא ומאושר."
רוני עוסק בתחום האינסטלציה כבר 15 שנה, והוא הבעלים של עסק שמתמחה בכל סוגי עבודות האינסטלציה.
"אני אוהב את העבודה ואוהב הכל בה", הוא מספר, "אני אוהב את הסיפוק מלהוציא לקוחות מרוצים ואת האתגר שיש בעבודה. כל הזמן לומדים משהו חדש, זה תחום שהוא מאוד מתפתח."
תחומי ההתמחות:
:: איתור נזילות באמצעות מכשור
:: פתיחת סתימות
:: החלפת צנרת
:: תיקוני אינסטלציה
:: תיקון מקלחון
רוני מתמחים בתיקוני אינסטלציה ואיתור נזילות, ועל כל עבודה תקבלו אחריות לשנה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.