מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניר
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.86
מחיר 9.50
איכות 9.74
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יובל ז. גדרה.
משוב: 20/06/2018
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש וקולטים.
חוות דעת:
היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ארז ד, עשרת.
אשרור: 15/08/2017
משוב: 10/05/2017
תיאור השירות:
התקנת קולטים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, טוב מאוד. הגיע בזמן ועשה עבודה טובה כמו שסיכמנו.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עזרא גבאי, מודיעין.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש חברת כרומגן וקולט.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. אני מרוצה מהגישה שלו והיחס. הוא עמד בזמנים ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דבורה וייס, אשדוד.
משוב: 26/03/2019
תיאור השירות:
התקנת קולטים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הייתי מרוצה מהזריזות ומהעבודה עצמה.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
ארתור וינוקורוב, אשדוד.
משוב: 11/03/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שכללה אספקה והתקנה של דוד חשמלי מחברת כרומגן 150 ליטר וקולט לדוד שמש.
חוות דעת:
שירות מצוין! הכל היה מעולה. זול יותר מהצעות אחרות שקיבלתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ודים קרגיציוב, בת ים.
אשרור: 27/02/2019
משוב: 25/12/2018
תיאור השירות:
התקנת קולט והוצאת הקולט הישן.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה מאוד, הוציא את הקולט הקודם שזה לא היה כזה פשוט כי אי אפשר לעבור שם. הוא גם היה צריך להגביה את הקולט ועשה את זה כמו שצריך. לא הייתי בזמן העבודה אבל הוא היה איתי בקשר בטלפון. הוא היה צריך להגיע פעמיים ובביקור השני לא לקח תשלום. המחיר שלו היה מאוד הוגן, הוא מצא פתרון לבעיה שהייתה על הגג.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא אודינצוב, אשדוד.
משוב: 16/12/2018
תיאור השירות:
החלפת קולט, גוף חימום והתקנת ברז בכניסה של המים הקרים.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה ממש מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר גולדפר, נס ציונה.
אשרור: 14/12/2018
משוב: 15/10/2018
תיאור השירות:
התקנה של דוד וקולטים על גג רעפים ישן בבית פרטי.
חוות דעת:
הגיע בהתראה של שעתיים ביום שישי לבחון דוד דולף. הוא המליץ להחליף הדוד והפנלים לאור גילם 15 שנה ומצבם- דליפה מהפנלים. בחינת הפנלים לאחר ההחלפה לא השאיר ספק שהיה צורך להחליפם. ניר הגיע ביום ראשון בבוקר כפי שסוכם וביצע העבודה על הצד הטוב ביותר . ניר היה עניני, מקצועי, עמד בזמנים וגבה מחיר סביר. מומלץ בלי ספק.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יחיאל לוי, באר יעקב.
משוב: 13/12/2018
תיאור השירות:
התקנת קולטים חדשים מחברת כרומגן.
חוות דעת:
היה אחלה שירות. הוא דאג לחזור אליי גם כשהיה עסוק ואפילו להתנצל. הוא הגיע בהזמן שקבענו, עשה את העבודה בצורה מקצועית, השאיר נקי אחריו ובינתיים אני מרוצה. השוויתי מחירים וגם המחיר שלו היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי סרור, אשדוד.
משוב: 21/11/2018
תיאור השירות:
אספקה והתקנת דוד שמש וקולט.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, זמין ומקצועי. הוא אחלה בחור אין לי מילים, הגיע בזמן, מגיע לו הכל עשר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 679 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק