מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניר
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.84
מחיר 9.45
איכות 9.72
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ניר מנזלי, נילי.
אשרור: 23/09/2019
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון דוד שמש של כרומגן.
חוות דעת:
התקשרתי אליו כי הדוד לא חימם והוא אמר לי לפתוח שם משהו ולנקות וזה פתר את הבעיה. התקשרתי אליו עוד כמה פעמים כדי לקבל פירוט על איך לעשות את זה בדיוק והוא היה ממש בסדר.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גיל רקיטה, מודיעין.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
אני יכול להגיד עליו רק דברים טובים. הוא עושה עבודה מאוד מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן גור, לפיד.
משוב: 08/01/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש של חברת כרומגן ותיקון בגג רעפים.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, עשה הכל באותו יום, גם תיקן בעיה בגג רעפים, גם החליף דוד שמש ועשה עבודה מצוינת!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דיקלה אסרף, מודיעין.
משוב: 25/06/2017
תיאור השירות:
הברזה מתיקון דוד שמש.
חוות דעת:
ביקשנו שיחליף דוד שמש, החליף דוד ועדיין המים לא התחממו. הגיע שוב למחרת והוסיף משאבה ועדיין המים לא התחממו. יצרנו קשר שוב, והוא אמר שהוא בחופשה עד תאריך מסויים ומאז לא חזר אלינו ועבר כמעט שבוע. הוא נעלם לנו באמצע, ולא עונה לנו. הוא קיבל את התשלום במזומן עבור החלפת הדוד. כבר תיקנו את הדוד דרך חבר.
איכות
0
זמנים
3
יחס
3
2
כללי
גירסאות
חיים כהן, מודיעין.
אשרור: 03/05/2016
משוב: 29/02/2016
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הוא הסביר לי בטלפון מה לעשות. אמר לי להדליק את הדוד למשך 3 שעות בלי לצרוך מים באותו זמן וזה עבד באופן חלקי. הפעולה הזאת השפיעה בטווח המיידי וגם קצת בהמשך, אך עדיין קורה שהדוד לא עובד כמו שצריך.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אינה ג. מודיעין.
משוב: 28/12/2015
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש וחשמל של חברת כרומגן כלל החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור. בעל המקצוע מאוד נחמד, הוא היה זמין והגיע בזמן שקבענו. מבחינת המחיר, לא עשיתי סקר שוק אז אני לא יכולה להעריך. מבחינת איכות העבודה, כרגע הדוד עובד כמו שצריך ויש מים חמים אז זה לדעתי המבחן :)
איכות
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
בר ב. אשדוד.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני על תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הייתה תקלה בדוד ורציתי להזמין אותו. בטלפון הוא אמר לי שחבל על הכסף והדריך אותי מה לעשות ובאמת מה שהוא אמר פתר את הבעיה. הוא אחלה בן אדם והשירות שלו מעולה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן אלנברג, גדרה.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בדוד שמש.
חוות דעת:
היה ממש אחלה. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה נחמד ומקצועי. אין תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודית דסקלו, רחובות.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש 150 ל'.
חוות דעת:
הכל טוב ויפה, הוא עשה עבודה ממש טובה! בשניות הוא גילה את הבעיה ותיקן את זה. הוא זיהה שהברז של הדוד היה סגור ופתר את הבעיה. היה ממש עשר :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד רמי, נס ציונה.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, אפילו יותר מבסדר. הגיע מידית, הוא היה איתי בקשר ועדכן מה הוא עושה. נתן שירות והכל בכיף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 697 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק