מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניר
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.72
מחיר 9.56
איכות 9.76
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ניר מנזלי, נילי.
אשרור: 23/09/2019
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון דוד שמש של כרומגן.
חוות דעת:
התקשרתי אליו כי הדוד לא חימם והוא אמר לי לפתוח שם משהו ולנקות וזה פתר את הבעיה. התקשרתי אליו עוד כמה פעמים כדי לקבל פירוט על איך לעשות את זה בדיוק והוא היה ממש בסדר.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל רקיטה, מודיעין.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
אני יכול להגיד עליו רק דברים טובים. הוא עושה עבודה מאוד מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דיקלה אסרף, מודיעין.
משוב: 25/06/2017
תיאור השירות:
הברזה מתיקון דוד שמש.
חוות דעת:
ביקשנו שיחליף דוד שמש, החליף דוד ועדיין המים לא התחממו. הגיע שוב למחרת והוסיף משאבה ועדיין המים לא התחממו. יצרנו קשר שוב, והוא אמר שהוא בחופשה עד תאריך מסויים ומאז לא חזר אלינו ועבר כמעט שבוע. הוא נעלם לנו באמצע, ולא עונה לנו. הוא קיבל את התשלום במזומן עבור החלפת הדוד. כבר תיקנו את הדוד דרך חבר.
איכות
0
זמנים
3
יחס
3
2
כללי
גירסאות
חיים כהן, מודיעין.
אשרור: 03/05/2016
משוב: 29/02/2016
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הוא הסביר לי בטלפון מה לעשות. אמר לי להדליק את הדוד למשך 3 שעות בלי לצרוך מים באותו זמן וזה עבד באופן חלקי. הפעולה הזאת השפיעה בטווח המיידי וגם קצת בהמשך, אך עדיין קורה שהדוד לא עובד כמו שצריך.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק ברדה, ראשון לציון.
אשרור: 22/03/2020
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הזמנתי את ניר כי הדוד הפסיק לעבוד, והוא ביצע לדוד הפעלה מחדש. הפעולה הזאת תיקנה את התקלה והוא לא הסכים לקחת תשלום על העבודה שביצע. אני רוצה לתת לו את כל המחמאות האפשרויות. הוא אמין, מקצועי ואמר שאם התקלה לא תחלוף הוא יחזור, אך התקלה באמת לא חזרה ואני מרוצה ממנו מאוד ומאחל לו רק ברכות.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמרית ד. בית חשמונאי.
משוב: 05/03/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור שהתפוצץ בדוד שמש.
חוות דעת:
ניר הפגין מקצועיות בכל הפרמטרים, החל בהתייעצות איתו בטלפון, במהירות ההגעה שלו לטפל בפיצוץ בצינור וכלה במחיר שביקש עבור עבודתו. הוא היה מאוד אדיב, אכפתי ושירותי. מומלץ ביותר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה רביד, ירושלים.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
בעל המקצוע היה אדיב ומסביר פנים, טיפל בתקלה בצורה מהירה תוך כדי הסבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבישי ברקוביץ', ראשון לציון.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
תיקון פלאנג' בדוד שמש.
חוות דעת:
בן אדם עשר! אני מרוצה מהשירות ומהמחיר. היה מעולה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר חג'ג', יבנה.
אשרור: 01/01/2020
משוב: 20/02/2019
תיאור השירות:
תיקון פלנץ בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, בא בזמן, מקצועי, איכותי ונחמד מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה ישראלי, לוד.
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
היה מעולה! נתן שרות מצוין, הגיע בזמן והמחיר הוגן, אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 867 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק