החלפת רצועות בד שנקרעו בשני תריסים חשמליים נגללים.
חוות דעת:
הוא מאוד מקצועי, עבד מהר ונעים. הסביר לי את כל שלבי התיקון. וגם נתן לנו הצעת מחיר בטלפון לפני ההגעה ולא חרג ממנה. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעלה נאותי, מבשרת ציון.
משוב: 10/05/2018
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי כלל החלפת חבלים שחוקים.
חוות דעת:
היה שירות בסדר גמור. הכל עשר. שירות מהיר, מקצועי, בן אדם ישר, נתן אחריות. ממליצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גדעון א. מבשרת ציון.
משוב: 06/10/2016
תיאור השירות:
תיקון של תריס חשמלי מקולקל, כולל החלפת רצועות בד שנקרעו.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה מאוד ועמד במחיר שקבע מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה סולומון, מבשרת ציון.
משוב: 26/09/2016
תיאור השירות:
תיקון של תריס חשמלי והחלפת רצועות לתריסי גלילה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, עשה עבודה יסודית ומקצועית.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
נועם מרום, מבשרת ציון.
אשרור: 14/09/2016
משוב: 12/07/2016
תיאור השירות:
החלפת רצועה בתריס גלילה.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, הכל היה 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סמדר גורביץ', מבשרת ציון.
אשרור: 23/08/2016
משוב: 16/05/2016
תיאור השירות:
החלפת רצועה של תריס גלילה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים. הוא בא בזמן ומחיר סביר. עמד בכל מה שאמר. עשה עבודה מקצועית ועניינית. כל הכבוד לו. אני מאוד מרוצה. גם נראה לי שהמחיר שלו מאוד סביר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טובי קוכמן, מבשרת ציון.
אשרור: 23/08/2016
משוב: 31/03/2016
תיאור השירות:
תיקון תריס הכולל החלפת רצועה ומנגנון.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע מהר, בזמן ועשה עבודה מאוד יעילה. גבה מחיר סביר ולכן אפשר לדרג אותו 10 בכל הקריטריונים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד נוימן, הר אדר.
משוב: 26/08/2015
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא הגיע בזמן ועשה את העבודה כמו שצריך. הוא השאיר את הכל נקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גארי ד. מבשרת ציון.
משוב: 07/04/2015
תיאור השירות:
החלפת רצועות של תריסי גלילה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מקצועי ונחמד ועשה עבודה טובה. היה קצת קשה לקבוע איתו זמן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 535 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רפי הוא דור שלישי (!) לעסק האלומיניום במשפחה, וכבר בגיל צעיר למד מאביו את העבודה והצטרף אליו. במשך השנים למד את התחום והיום עולם האלומיניום הוא כבר חלק בלתי נפרד ממנו.
הוא נשוי טרי וכשהוא לא עוסק בתריסים וחלונות תוכלו למצוא אותו עסוק בתחביב העיקרי שלו – ספורט, ובעיקר שמירה על הבריאות.
כששואלים על לקוח שזכור לו במיוחד הוא מספר: "עשיתי עבודה בדירה מאוד ישנה, בת 60 שנה, שכל התריסים והחלונות בה היו מקוריים עוד מאותה תקופה. החלפתי בדירה את כל התריסים והחלונות וכשהזמנתי את הלקוח לראות את הדירה בסיום העבודה הוא ראה הכל ואמר לי שהפכתי אותו לבנאדם מאושר. אין לי מילים לסיפוק שזה נתן לי."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " לבנות את הבית, להביא ילדים, ובתחום המקצועי להגדיל את הלקוחות ולהמשיך לעבוד. מבחינתי זה דרך חיים.".
רפי עוסק בתחום התריסים והאלומיניום כבר 15 שנה, ואחרי שנים שבהם עבד כשכיר, היום הוא כבר מנהל את העסק הפרטי שלו שקרוי על שמו בגאווה שמתמחה בתכנון וביצוע עבודות אלומיניום.
"אני אוהב בעבודה את היצירה והעשייה שבה", הוא מספר. "את העשייה, כשאני מגיע לדירות שיש גם תיקונים וגם התקנות של דברים חדשים, או כשצריך לתקן משהו ישן, זה כיף לתת שירות לאנשים ולפתור להם את הבעיות."
תחומי ההתמחות:
:: תכנון וביצוע עבודות אלומיניום
:: תיקון תריסים
:: התקנת תריסים
:: תיקון חלונות
:: התקנת חלונות
:: תיקוני איטום ונזילות
:: התקנת רשתות
:: תיקון רשתות
"מה שהכי חשוב לי בעבודה זה האמינות והאחריות. אני מאוד אחראי בעבודה ומאוד מקצועי, צברתי המון ניסיון. בגיל שבע כבר הייתי רואה את אבא בעבודה והייתי עוזר לו. זה תחום שגדלתי לתוכו."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.