מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רפי
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.87
מחיר 9.78
איכות 9.82
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יונתן אלמיהר , ירושלים.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה.
חוות דעת:
היה מקצועי, שירותי, נחמד ומדייק בזמנים. התקשר יום לפני ובאותו היום לתזכורת. הגיע עם כל הכלים וביצע עבודה מהירה ואיכותית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אפרים לוי, ירושלים.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מנגנון קפיץ לתריס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא בא ונתן הצעת מחיר, עשה תיקון מהיר, והעבודה הייתה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יהודית וינר, ירושלים.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה עשר! בא בזמן, שירותי, אדיב, מקצועי והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליבי שפירא, ירושלים.
אשרור: 02/02/2020
משוב: 04/12/2019
תיאור השירות:
תיקון חלונות מסוג דריי קיפ.
חוות דעת:
הוא הצליח לפתור את התקלה, אך הוא שינה בטעות גם את המנגנון, בכל מקרה התקלה תוקנה והוא עמד בזמנים וגבה מחיר שהיה בסדר לדעתי.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ינאי מויאל, ירושלים.
משוב: 29/01/2020
חוות דעת:
בן אדם מקצועי מאוד. מכבד את זמן הגעה. מודיע מראש על המחיר. מנקה אחריו. הוא גם תיקן לי רשת בחינם מיוזמתו. שירות כזה אף פעם לא קיבלתי. הוא גם השתמש בחומרים חזקים ואני מאוד ממליצה עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי אברהם, ירושלים.
משוב: 30/01/2020
תיאור השירות:
החלפת תריס גלילה.
חוות דעת:
השירות שלו היה מעולה, מחיר מעולה וטוב. היחס שלו היה אדיב, הגיע בזמן והשאיר נקי אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורותי סבן, ירושלים.
אשרור: 21/01/2020
משוב: 22/11/2019
תיאור השירות:
החלפת ארבעה תריסי גלילה ידניים קומפלט.
חוות דעת:
רפי היה בסדר גמור, בא בזמן, התקין וסידר הכול כמו שצריך, היה בסדר ואין לי שום טענות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שניאור ניסילביץ, ירושלים.
אשרור: 03/01/2020
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועות לשני תריסי גלילה ידניים.
חוות דעת:
עבודה מעולה, אמין וישר!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאב סגל, ירושלים.
משוב: 11/12/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא אדם מקצועי ונחמד מאוד. הוא הגיע בזמן שקבענו ועמד בזמנים,
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רון אלחיאני, ירושלים.
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי בסלון.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, אחלה נתן מחיר טוב, התקשרתי בערב ובבוקר למחרת הוא הגיע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 463 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק